wat moet ik het meeste eeten bij een dianabol kuur wie heeft voor mij daar van een schema wat ik zo ongeveer binnen moet krijgen op zo een dag om goed te groeien
Eten
Collapse
X
-
schema is voor iedereen anders. Wij weten tog niet wat je lekker vind? Probeer elke 2-3 uur te eten. En zorg dat je zon 3-3,5gram eiwit per kg lichaamsgewicht krijgt. Deel dat getal (meestal tussen de 200-300gram eiwit) door het aantal maaltijden dat je eet per dag. Stel je eet 6 maaltijden dan moet je zon 40 gram eiwit per maaltijd binnen krijgen. Dit kan je binnen krijgen door magere kwark, shakes, vis, vlees, peulvruchten(altijd verschillende door elkaar nemen), kaas.
Zorg dat je genoeg koolhydraten binnen krijgt, ik neem aan dat je massa wil. Probeer dan zo rond de 600-700 gram te zitten. Eet sochtends de meeste koolhydraten, geleidelijk per maaltijd minder en je laatste maaltijd voor je gaat slapen geen tot zeer weinig. Probeer zo veel mogelijk volkoren produkten te eten.
Vet moet je ook binnen krijgen, als je he al niet hebt koop dan lijnzaadolie (flax-seed oil), olijfolie (voor meer variatie soja-olie, walnootolie, etc.) En probeer totaal 40ml te nemen op een dag. Bijv. Eetlepel bij ontbijt. Je totale vet kan je (vind ik) hoger doen zolang er maar weinig verzadigd vet in zit. Probeer dus weinig vet vlees te eten en junkfood, etc.
Ik denk dat je hier aardig mee op weg kan. Als het teveel zou worden zou je een weight gainer kunnen kopen om de nodige voedingsstoffen makkelijk binnen te krijgen. Haal inspiratie uit andere voedingsschemaas en je hebt er zo één gemaaktI live to end the game
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-