Voedingschema beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema beginner

Hier alvast een eerste opzet voor een voedingschema, ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk te laten aansluiten bij mijn huidige levenswijze... Het verschil voor mij zal voornamelijk liggen in ontbijten (doe ik nu niet) en vaker eten. Ik heb geprobeerd om de maaltijden zo goed mogelijk te verdelen over de dag (rekening houdend met mijn situatie).

Ik hoor graag verbeterpunten, die er ongetwijfeld zullen zijn, in ieder geval als ik vergelijk met andere voedingschema's
    Attached Files

Geen commentaar, dus ofwel 100% correct voedingschema, ofwel helemaal bagger en waardeloos... Avondmaal is trouwens enkel een voorbeeld, dit is ieder dag verschillend natuurlijk.

Trainen doe ik trouwens 's morgens, na het ontbijt.

Comment

Ik kan je schema niet openen.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

bestand is beschadigd, opnieuw plaatsen
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dat is natuurlijk ook een goede reden ... Bij deze een werkende versie (hopelijk)
          Attached Files

Comment

ik kan je schema niet openen

Comment

Je ben aan het bulken?
              Ik vind je vrij laag in vetten en hoog in KH.
              Als avondmaal zou je beter een meer gemiddelde nemen, je eet niet iedere dag spaghetti. Kan je beter vlees, aardappelen/rijst, groenten nemen en dan porties invullen. Enorm veel van je KH komen namelijk uit je pasta.
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

bak en braadvet veranderen door olijf olie, groente erin, meer eiwitten minder koolhydraten.

Comment

Hoe neem je je brinta in, mix je dat door je choco heen?

Verder vind ik je bron waar je je vetten uit haalt troep, gehakt/tomatensaus? Vervang dit voor noten. En je eiwitten mogen ook wel omhoog, neem bijvoorbeeld s'ochtends wat yoghurt bij je brinta. En schroef je gram kwark op naar 500 gr.
                  Last edited by brainiac; 18-08-2010, 22:48.
                  I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Dank jullie wel voor de commentaren.

Zoals eerder ook al gezegd, het avondmaal is altijd wel verschillend, maar bestaat dagelijks uit aardappelen of rijst of volkorenpaste met vis of vlees en groenten. Vind het moeilijk om daar een gemiddelde waarde op te plakken.

Met bijgevoegd schema lijk ik in ieder geval aan alle dagelijkse eiwitten / koolhydraten / vetten te komen, zelfs iets meer dan de dagelijkse behoefte...

Nog één vraagje, trainen doe ik 's morgens, voor het werken. Ontbijt ik best voor of na het trainen?
                    Attached Files

Comment

Originally posted by boda0408 View Post
                      Nog één vraagje, trainen doe ik 's morgens, voor het werken. Ontbijt ik best voor of na het trainen?
                      Ontbijten voor het trainen. Als je opstaat is je lichaam katabool (spierafbrekend) als je gaat trainen wordt dit verergerd en zal je dus nog wat spieren moeten inleveren. Door een juist ontbijt te eten wordt dit gedeeltelijk voorkomen.
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X