ik train sinds 2 weken weer en hou me goed aan mijn schema..
ben nu 3kilo bijgekomen weer.
ben van 85 naar 75 gegaan in de periode die ik niet heb getraind.
ik hou mn kcal niet precies bij maar heb dit een hele lange tijd wel gedaan dus weet ongeveer wel wat ik moet eten om boven mn gemiddelde te komen.
ochtend:
50 gr brinta met water
30gr whey
verdeeld over de werkdag
6-8 volkorene boterhammen met pindakaas
banaan
blik tonijn/magere kwark
avondeten
200gr rijst of pasta met 300gr kip of rundvlees met groenten
na training 30 gr whey
400ml volle chocomelk met weightgainer
dit is wat ik minimaal binnenkrijg, vaak neem ik nog een extra warme maaltijd na de training maar dit neem ik niet altijd. weightgainer neem ik ook niet dagelijks.
op werkdagen is het moeilijk meer te eten en zou ook niet goed weten wat ik moet eten..heb geen zin om rijst met kip klaar te maken en dit op te eten, heb dit een tijdje gedaan en is niet bevallen
ben nu 3kilo bijgekomen weer.
ben van 85 naar 75 gegaan in de periode die ik niet heb getraind.
ik hou mn kcal niet precies bij maar heb dit een hele lange tijd wel gedaan dus weet ongeveer wel wat ik moet eten om boven mn gemiddelde te komen.
ochtend:
50 gr brinta met water
30gr whey
verdeeld over de werkdag
6-8 volkorene boterhammen met pindakaas
banaan
blik tonijn/magere kwark
avondeten
200gr rijst of pasta met 300gr kip of rundvlees met groenten
na training 30 gr whey
400ml volle chocomelk met weightgainer
dit is wat ik minimaal binnenkrijg, vaak neem ik nog een extra warme maaltijd na de training maar dit neem ik niet altijd. weightgainer neem ik ook niet dagelijks.
op werkdagen is het moeilijk meer te eten en zou ook niet goed weten wat ik moet eten..heb geen zin om rijst met kip klaar te maken en dit op te eten, heb dit een tijdje gedaan en is niet bevallen
Comment