eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eetschema

ik train sinds 2 weken weer en hou me goed aan mijn schema..
    ben nu 3kilo bijgekomen weer.
    ben van 85 naar 75 gegaan in de periode die ik niet heb getraind.
    ik hou mn kcal niet precies bij maar heb dit een hele lange tijd wel gedaan dus weet ongeveer wel wat ik moet eten om boven mn gemiddelde te komen.

ochtend:
    50 gr brinta met water
    30gr whey

verdeeld over de werkdag
    6-8 volkorene boterhammen met pindakaas
    banaan
    blik tonijn/magere kwark

avondeten
    200gr rijst of pasta met 300gr kip of rundvlees met groenten

na training 30 gr whey
    400ml volle chocomelk met weightgainer

dit is wat ik minimaal binnenkrijg, vaak neem ik nog een extra warme maaltijd na de training maar dit neem ik niet altijd. weightgainer neem ik ook niet dagelijks.

op werkdagen is het moeilijk meer te eten en zou ook niet goed weten wat ik moet eten..heb geen zin om rijst met kip klaar te maken en dit op te eten, heb dit een tijdje gedaan en is niet bevallen

Vind dit veels te mager.
    ik mis al: eitjes, noten, en savonds kwark, kan me niet voorstellen dat je hiermee kan aankomen met 75kg aan gewicht.
    Calisthenics / Street workout

Comment

sorry magere kwark en noten voor het slapen was ik vergeten.. en op dagen dat ik niet werk eet ik altijd een roerei met 3 eieren maar dit kan ik niet eten tijdens me werk.. kan wel maar is een beetje lastig

Comment

Hoeveel krijg je hiermee binnen? (KEV)
        en waarom kook je dan sochtents geen 3 eitjes en neem je neem je mee naar je werk?

Comment

ik hou het niet precies bij.. zei ik al in de 1e post.. ben dit wel van plan te gaan doen.
          die eitjes zouden een mogelijkheid kunnen zijn.. maar dan voegt dat maar een beetje eiwit en vet toe

Comment

krijg ik nog reacties???? beetje dood op dit forum

Comment

wat wil je als reactie hebben dan, en sorry hoor als niet iedereen gelijk reageert.

Comment

Wat heb je al die tijd gedaan op dit forum? Je post een voedingsschema wat helemaal niets duidelijk maakt. En daarom moet je ook geen reacties op je 'eetschema' verwachten.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

wat helemaal niets duidelijk maakt? denk dat het toch een normaal voedingschema is ofniet?
                  maar hier moet je volgens mij van het vrouwelijk geslacht zijn om reacties te krijgen als je kijkt naar het andere 'eetschema' in de actieve discussies.
                  dit forum is niet meer zoals vroeger waar mensen je helpen, die 'helpende' mensen zijn allang weg.. wat overblijft zijn de jonge 'bodybuilders' die niets toevoegen aan dit forum

Comment

Meneer ijsblok vroeg niet voor niets naar de k/e/v van je schema. Als je dat erbij zit, kunnen mensen er al veel meer mee. Het enige dat mensen nu kunnen zeggen is dat je productkeuze niet verkeerd is, maar daar heb je ook weinig aan toch?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

No offense, maar je bent al bijna een jaar lid en nu kom je met schema aan waar niemand wat mee kan. Reken je behoefte uit, zet dan de hoeveelheden kev erbij. Krijg je vast meer reply.'
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        Meneer ijsblok vroeg niet voor niets naar de k/e/v van je schema. Als je dat erbij zit, kunnen mensen er al veel meer mee. Het enige dat mensen nu kunnen zeggen is dat je productkeuze niet verkeerd is, maar daar heb je ook weinig aan toch?
                        dat is juist wat ik wil weten, of het goed is ofniet..
                        als ik geen reacties krijg weet ik het nog niet!
                        die hulp van ijsblok is natuurlijk goed, en heb het ook berekend en kom rond de 3000/3500 uit.
                        zal het eens precies uitrekenen

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
                          wat helemaal niets duidelijk maakt? denk dat het toch een normaal voedingschema is ofniet?
                          maar hier moet je volgens mij van het vrouwelijk geslacht zijn om reacties te krijgen als je kijkt naar het andere 'eetschema' in de actieve discussies.
                          dit forum is niet meer zoals vroeger waar mensen je helpen, die 'helpende' mensen zijn allang weg.. wat overblijft zijn de jonge 'bodybuilders' die niets toevoegen aan dit forum
                          Er wordt wat meer zelfstudie van jouw kant verwacht. Als er voor de zoveelste keer weer een voedingsschema langs komt met altijd dezelfde fouten moet je toch eerst bij jezelf wezen. Jonge bodybuilders ofniet, zij kunnen wel de kev waarden erbij vermelden.

Originally posted by Pinada View Post
                          dat dus.
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
                            dat is juist wat ik wil weten, of het goed is ofniet..
                            als ik geen reacties krijg weet ik het nog niet!
                            die hulp van ijsblok is natuurlijk goed, en heb het ook berekend en kom rond de 3000/3500 uit.
                            zal het eens precies uitrekenen
                            Doe dat. Dan kunnen we er meer mee. Je kan wel willen weten of het goed is of niet, maar als jij niet de informatie aanlevert op basis waarvan dat bepaald kan worden, kun je wachten tot je een ons weegt.

Dus, aan de reken en posten die waarden .
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik kom neer op 225 eiwit 323 kh 111 vet totaal 3157 kcal en dat is het minimale wat ik eet, het verschilt per dag maar meestal een bakje kwark of tonijn extra en vaak chocomel of een weightgainer erbij
                              mijn behoefte is 2700 kcal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X