Mijn Clean bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Clean bulkschema

Ik ben nu zo'n 3-tal weken aan het trainen en zou graag clean willen bulken.
    Mijn voedingsbehoefte: 2780kcal + 300kcal= 3080kcal

Mijn stats:
    - 20 jaar
    - 76 kg
    - 195 cm
    - Bf.: 14%-15%

Graag zou ik jullie meningen/opmerkingen over mijn schema willen weten.
    Attached Files

Je moet niet zo op de komma rekenen want je weegt je eten toch ook niet op de gram af
    Vetten zouden iets hoger mogen en je eiwitten iets lager, 3 keer je lichaamsgewicht in eiwitten is meer als voldoende, dan komt dit neer op zo'n 230gram.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
      Je moet niet zo op de komma rekenen want je weegt je eten toch ook niet op de gram af
      Vetten zouden iets hoger mogen en je eiwitten iets lager, 3 keer je lichaamsgewicht in eiwitten is meer als voldoende, dan komt dit neer op zo'n 230gram.
      thx voor je reactie, en ja dat er zoveel kommagetallen staan komt simpelweg omdat ik het rekenwerk aan excel overlaat
      Zal de hoeveelheden vlees/vis naar beneden halen en er nog ergens wat noten/pindakaas aan toevoegen

Comment

pindakaas is niet clean, wat ik zou doen als ik jou was dan bulk je wel totaal clean is brood vervangen door volkoren pasta, en meer noten eten om zo meer vetten binnen te spelen en die noten zou ik 50/50 walnoten cashewnoten doen dan ben je er helemaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X