Voedingsschema voor droog worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema voor droog worden

Hallo allen,

Ik zal mij kort even voorstellen.
    Ik ben Devin
    20 jaar
    1,85m
    81kg
    Caloriebehoefte zonder trainen: 2358
    Caloriebehoefte met trainen: 3046

Ik heb een nieuwe baan die mij toestaat weer te gaan trainen. Met mijn oude baan ben ik weer wat aangekomen en wil dus graag mijzelf zo snel mogelijk droog trainen om het geliefde sixpackje etc. te vormen.

Ik heb zelf een voedingsschema gemaakt, maar ik weet niet of deze correct en handig is.

Daarbij zou ik graag willen weten wat jullie adviseren qua training. Eerst focussen op alleen cardio, of toch ook gewoon krachttraining erbij?

Alvast bedankt,

Devin

Is het niet beter je diner ook er goed in te zetten. Het verandert wel, maar misschien dat je wel een soort gemiddelde kan gebruiken.

verder zou ik juist wel krachttraining doen. Dit verbrand een hoop calorieën zowel tijdens als na de training!

Comment

Originally posted by MysticoNL View Post
      Daarbij zou ik graag willen weten wat jullie adviseren qua training. Eerst focussen op alleen cardio, of toch ook gewoon krachttraining erbij?
      Focussen op krachttraining (2-3x per week fullbody waarschijnlijk) met daar achteraan eventueel 15-20 min cardio zou moeten volstaan.

Daarnaast; Vetten flink omhoog (10% is belachelijk weinig), koolhydraten omlaag en eiwitten hoger. (zie stickies)
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Hallo,

Na veel gepuzzel ga ik toch echt de hulp invragen van jullie kennis.
        Er werd hier verteld meer vetten in mijn schema te zetten. Dus ik verwissel het een en ander met noten en pindakaas en dit zorgde voor eigenlijk niks.

De eiwitten zijn te hoog, KH en vet te laag. Klinkt voor de hand liggend, maar wat ik probeer het resultaat blijft hetzelfde.
        Ja ik heb veel schema's bekeken en ja ik heb de stickies gelezen, maar op een of andere manier lukt het mij niet.

Even ter verduidelijking...

IK ben iemand die vrijwel alles lust(op tonijn,zalm in blik na). Als ik zo vrij mag zijn dit te vragen van jullie, zal ik graag opties hebben die ik dus kan invoeren zodat mijn schema goed word.

Mijn schema is voor 1 ding nodig. Afvallen/Cutten. Ik zit nu op 17% bf en wil naar de 10-12%. Spiergroei is tuurlijk belangrijk, maar dat komt na het cutten wel. AL denk ik met de training die ik doe het wel goed komt.

Dag 1(Ma): Borst, been, triceps (+Buik/Cardio)
        Dag 2(Di): Biceps, rug, schouders (+Buik/Cardio)
        Dag 3(Wo): rust
        Dag 4(Do): Borst, been, triceps (+Buik/Cardio)
        Dag 5(Vr): Biceps, rug, schouders (+Buik/Cardio)
        Dag 6(Zo): Cardio (+Buik als de tijd dat toe laat)

Nogmaals ik wil droog worden. IK wil er alles aan doen en heb de discipline om het te doen.
        Hier op me werk kan ik het meeste klaar maken(keuken met Oven/Magnetron).

Alvast bedankt

Devin

Comment

Je voedingsbehoefte is wel enorm laag.
          Vetten zou toch wel 30% van je totaal mogen zijn,
          invoegen van: volledige eieren, pindakaas, noten(ongezouten), olijfolie, visoliecapsules, advocados,...
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X