Ik ben na elke training erg duf en ongeconcentreerd na het trainen. Op heel af en toe een uitzondering na.
Ik heb dit overigens niet nadat ik zaalvoetbal speel, dan ben ik heel fit. het is wel zo dat we vaak een biertje drinken hierna wat voor de nodige voedingsstoffen kan zorgen (?). Na het boxen en krachttraining heb ik er wel altijd last van.
Ik wordt daar echt gek van want ik kan me niet concentreren op opdrachten/boeken voor mijn studie of op hobby poker, waarvoor je erg geconcentreerd moet zijn dit winstgevend te spelen :S
Wat kan ik hieraan doen?
Ik ben 21 jaar, weeg 73 kilo en ben 186cm groot.
Ik heb amper vet, en ik schijn iets van 4000 koolhydraten per dag te kunnen eten zonder aan te komen
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- sportdrank: tijdens trainen, of en/na het trainen
- dextro: tijdens en/of na het trainen
- koolhydraten door: van tevoren musley repen te eten.
- ik eet ook standaard kwark na het trainen, maarja dit heeft niet zoveel invloed
PS:
Ik heb geen vermoeidheid, ik eet en drink veel en ben gewoon gezond. Eet genoeg fruit en neem een vitamine pil elke dag.
Ik ben trouwens wel iemand die als hij traint voor 100, zo niet 110% gaat.
Raar is trouwens, dat mijn (eeneiige) tweelingbroer er geen last van heeft.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb dit overigens niet nadat ik zaalvoetbal speel, dan ben ik heel fit. het is wel zo dat we vaak een biertje drinken hierna wat voor de nodige voedingsstoffen kan zorgen (?). Na het boxen en krachttraining heb ik er wel altijd last van.
Ik wordt daar echt gek van want ik kan me niet concentreren op opdrachten/boeken voor mijn studie of op hobby poker, waarvoor je erg geconcentreerd moet zijn dit winstgevend te spelen :S
Wat kan ik hieraan doen?
Ik ben 21 jaar, weeg 73 kilo en ben 186cm groot.
Ik heb amper vet, en ik schijn iets van 4000 koolhydraten per dag te kunnen eten zonder aan te komen
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- sportdrank: tijdens trainen, of en/na het trainen
- dextro: tijdens en/of na het trainen
- koolhydraten door: van tevoren musley repen te eten.
- ik eet ook standaard kwark na het trainen, maarja dit heeft niet zoveel invloed
PS:
Ik heb geen vermoeidheid, ik eet en drink veel en ben gewoon gezond. Eet genoeg fruit en neem een vitamine pil elke dag.
Ik ben trouwens wel iemand die als hij traint voor 100, zo niet 110% gaat.
Raar is trouwens, dat mijn (eeneiige) tweelingbroer er geen last van heeft.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Comment