goldsen sun zilvervliesrijst lidl (groen pak)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goldsen sun zilvervliesrijst lidl (groen pak)

kan ik nou totaal niet koken of is deze rijst gewoon heel vies? moet je het langer koken dan op verpakking staat? na koken nog een tijd laten staan met deksel erop? als ik bijvoorbeeld zilvervliesrijst van lassie kook is deze wel gelijk goed te eten (zelfs rechtstreeks uit het water als ik wil testen of het al goed is). die van lidl is namelijk stuk goedkoper dus als dit met een of andere manier wel lekker klaar te maken is doe ik dat liever. tips??

niemand?

Comment

Ik ken de rijst niet maar echt moeilijk is het koken van rijst niet. Je zegt vies, bedoel je de smaak? of je de deksel er op moet houden ligt aan het type rijst. Let wel op dat het dan door gaart.

Rijst bevat zetmeel en om daar van af te komen moet je de rijst na het koken goed afspoelen.

Comment

de structuur, niet de smaak. krijg het gewoon niet zo dat het lekker weg eet zeg maar (hardheid ofzo, schilletjes, zoiets). of hou je die harde deeltjes toch wel omdat het zilvervliesrijst is? op verpakking staat niet dat je het moet laten staan. reden van twijfel is namelijk dat duurdere zilvervliesrijst (in dit geval lassie) wel prima te eten is.

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
          de structuur, niet de smaak. krijg het gewoon niet zo dat het lekker weg eet zeg maar (hardheid ofzo, schilletjes, zoiets). of hou je die harde deeltjes toch wel omdat het zilvervliesrijst is? op verpakking staat niet dat je het moet laten staan. reden van twijfel is namelijk dat duurdere zilvervliesrijst (in dit geval lassie) wel prima te eten is.

dan is dat gewoon het type rijst. Ik zeg dan gewoon weer de lassie rijst pakken. Ik betaal liever een paar cent meer voor iets en dat ik het wegkrijg dan iets wat goedkoper is en niet te vreten is.

Comment

Ja, ik ken dit type rijst en ik kreeg hem ook niet goed.
            Bagger is het.
            Ik heb het nu van de C1000, kiloverpakking en die wordt wel lekker droog.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik weet precies welke je bedoelt die van de lidl, vind het persoonlijk een kut rijst. heb nu de kilo verpakking van de AH deze is stukken sneller klaar en smaakt een stuk beter naar mijn mening

Comment

water koken, als het kookt rijst erin flikkeren. 9 minuten koken, afgieten en zonder deksel 10 minuten laten staan. Dan is het goed.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

op verpakking staat 15 minuten koken. dan lijkt 9 me wat weinig?

Comment

ik heb deze altijd, vind het wel prima?
                    Groeten

Comment

"echte" zilvervliesrijst moet soms een half uur koken en dan nog een kwartier stomen. Dat duurt me echt te lang. Daarom heb ik wel altijd die merken als C1000 e.d. omdat dat dan een "snelkook" zilvervliesrijst is.
                      Ik kook het altijd zoals mijn Surinaamse vriendin me het heeft geleerd: Rijst in de pan, vingerkootje hoog water erop, 10 min laten koken, dan is het water verdampt en heb je mooie, droge rijst.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X