kan ik nou totaal niet koken of is deze rijst gewoon heel vies? moet je het langer koken dan op verpakking staat? na koken nog een tijd laten staan met deksel erop? als ik bijvoorbeeld zilvervliesrijst van lassie kook is deze wel gelijk goed te eten (zelfs rechtstreeks uit het water als ik wil testen of het al goed is). die van lidl is namelijk stuk goedkoper dus als dit met een of andere manier wel lekker klaar te maken is doe ik dat liever. tips??
goldsen sun zilvervliesrijst lidl (groen pak)
Collapse
X
-
de structuur, niet de smaak. krijg het gewoon niet zo dat het lekker weg eet zeg maar (hardheid ofzo, schilletjes, zoiets). of hou je die harde deeltjes toch wel omdat het zilvervliesrijst is? op verpakking staat niet dat je het moet laten staan. reden van twijfel is namelijk dat duurdere zilvervliesrijst (in dit geval lassie) wel prima te eten is.
Comment
-
Originally posted by Viking18 View Postde structuur, niet de smaak. krijg het gewoon niet zo dat het lekker weg eet zeg maar (hardheid ofzo, schilletjes, zoiets). of hou je die harde deeltjes toch wel omdat het zilvervliesrijst is? op verpakking staat niet dat je het moet laten staan. reden van twijfel is namelijk dat duurdere zilvervliesrijst (in dit geval lassie) wel prima te eten is.
dan is dat gewoon het type rijst. Ik zeg dan gewoon weer de lassie rijst pakken. Ik betaal liever een paar cent meer voor iets en dat ik het wegkrijg dan iets wat goedkoper is en niet te vreten is.
Comment
-
"echte" zilvervliesrijst moet soms een half uur koken en dan nog een kwartier stomen. Dat duurt me echt te lang. Daarom heb ik wel altijd die merken als C1000 e.d. omdat dat dan een "snelkook" zilvervliesrijst is.
Ik kook het altijd zoals mijn Surinaamse vriendin me het heeft geleerd: Rijst in de pan, vingerkootje hoog water erop, 10 min laten koken, dan is het water verdampt en heb je mooie, droge rijst."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment