Noten Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Supermarkt. Behalve walnoten, die groeien hier aan de boom. Maar die krengen moeten wel heel lang drogen

Comment

Verschillend. 80% van de tijd pinda's, meeste eiwitten per 100 gram.
      Verder pistachenootjes, cashew's en amandelen. 1 keer een bakje macadamia's meegenomen, die dingen zijn echt puur vet (70 gram/100 gram) en niet te vreten. Nooit weer dus!
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

die blauwe zak van de ah pindanoten 250 gram voor 90 cent ofzo weet niet
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

hoelang doen jullie ongeveer met een zak van 150 gram noten?
          ~love what you do, do what you love~

Comment

Ik gewoon cashew van Ah ongezout heerlijk
            en walnoten ook Ah voor door kwark ook lekker!

zijn trouwens alle ongezouten noten goed dus ook macadamia's en dergelijke?

Comment

Originally posted by Martardt View Post
              Neem jij de gezouten versie of hebben ze ook ongezouten? maar zijn macadamias trouwens ook geen slechte noten ? hoor er vaak negatieve verhalen over
              Nee, gewoon ongezouten.. Ik zou niet weten of ze slecht zijn, er zitten best veel noten in die mix: Amandelen, macadamia's, walnoten, hazelnoten, cashewnoten en volgens mij vergeet ik er nog een paar. Vers gebrande noten zijn niet te vergelijken met wat je in een supermarkt koopt en ze zijn nog goedkoper ook..
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                Nee, gewoon ongezouten.. Ik zou niet weten of ze slecht zijn, er zitten best veel noten in die mix: Amandelen, macadamia's, walnoten, hazelnoten, cashewnoten en volgens mij vergeet ik er nog een paar. Vers gebrande noten zijn niet te vergelijken met wat je in een supermarkt koopt en ze zijn nog goedkoper ook..
                Mag ik vragen waar je ze haalt? want het klinkt lekker en als ik zo naar je pic kijkt lijkt het niet slecht ;p

En wat bedoel je met versgebrande zijn niet te vergelijken met supermarkt is versgebrand veel beter?

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                  hoelang doen jullie ongeveer met een zak van 150 gram noten?
                  nog geen dag haha
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                    Mag ik vragen waar je ze haalt? want het klinkt lekker en als ik zo naar je pic kijkt lijkt het niet slecht ;p

En wat bedoel je met versgebrande zijn niet te vergelijken met supermarkt is versgebrand veel beter?
                    Gewoon op de markt, bij de notenboer.. Er zijn zat markten met notenboeren Gewoon even kijken welke je bevalt en daar gaan. Versgebrand smaken 10x beter, je hebt geen droge noten maar noten met volle smaak. Ongeveer hetzelfde verschil als een gevulde koek bij banketbakker van maanen vandaan, of van de lidl.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Net even 3 zakken walnoten bij de tuinen gehaald
                      per 200 gram 3,29

Per 100 gram:
                      14.7 eiwit
                      3.3 koolh
                      68.5 vet
                      waarvan 5.6 verzadigd

Yummie.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Vond deze tabel trouwens op notenparadijs.nl, misschien wel even duidelijk als overzicht:

Comment

Welke noten kan ik het beste eten tijdens een cleanbulk?

Comment

maakt volgens mij niet veel uit. Alle noten zijn heel vet

Ga zelf meestal voor de ongezouten notenmix naturel van de appie. Ik hou niet zo van gebrande noten. Dit is een mix van para, pecan, hazel, amandel.

Verder... is een cashew geen noot :P

De naam “cashewnoot” is botanisch gezien eigenlijk niet correct. Het is namelijk plantkundig gezien een zaad. De term noot wordt toegepast op veel zaden die geen echte noten zijn. Men beschouwt iedere grote, olieachtige vrucht met een pit (al dan niet in een harde schaal) als noot. Naast de cashewnoot zijn de kokosnoot, amandel, pinda en pistache voorbeelden van vruchten en zaden die botanisch gezien eigenlijk geen noot zijn.
                            Fear is the mind killer

Comment

pindas zijn geen noten.. verder: cashew hier en pistach op zn tijd
                              ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                                maakt volgens mij niet veel uit. Alle noten zijn heel vet

Ga zelf meestal voor de ongezouten notenmix naturel van de appie. Ik hou niet zo van gebrande noten. Dit is een mix van para, pecan, hazel, amandel.

Verder... is een cashew geen noot :P

De naam “cashewnoot” is botanisch gezien eigenlijk niet correct. Het is namelijk plantkundig gezien een zaad. De term noot wordt toegepast op veel zaden die geen echte noten zijn. Men beschouwt iedere grote, olieachtige vrucht met een pit (al dan niet in een harde schaal) als noot. Naast de cashewnoot zijn de kokosnoot, amandel, pinda en pistache voorbeelden van vruchten en zaden die botanisch gezien eigenlijk geen noot zijn.
                                Klopt, pinda is ook geen noot. Net als cashews en pistache :P
                                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X