hey iedereen! heb wat tips nodig omtrent voeding
hieronder ff in kort wat ik eet over 24 h
ik begin om 6h met een boterham met kaas, om 7 h eet ik natuuryoghurt zonder suiker
om 9h eet ik muesli met soyamelk, 11h 1 boterham met kaas en een tas soep
om 13h eet ik pasta of rijst met groenten,
15h 2 stukken fruit
17h 2 boterhammen
hier stopt het
ik werk als verpleegkundige, altijd ochtenddienst, na mijn werkshift ga ik 3a 4 maal per week intensief sporten, cardio en gewichten
ik drink alle dagen anderhalve liter water, ik heb een nieraandoening, en mag maximum 1.5l vocht binnenkrijgen, en proteinearm dieet volgen
ondanks het feit dat ik met het sporten al wat centimeters verloren heb, denk ik dat ik toch ook wel wat gewicht zou moeten verliezen, hierbij had ik graag hulp gehad
ik ben 1.66 en weeg 70 kg
hieronder ff in kort wat ik eet over 24 h
ik begin om 6h met een boterham met kaas, om 7 h eet ik natuuryoghurt zonder suiker
om 9h eet ik muesli met soyamelk, 11h 1 boterham met kaas en een tas soep
om 13h eet ik pasta of rijst met groenten,
15h 2 stukken fruit
17h 2 boterhammen
hier stopt het
ik werk als verpleegkundige, altijd ochtenddienst, na mijn werkshift ga ik 3a 4 maal per week intensief sporten, cardio en gewichten
ik drink alle dagen anderhalve liter water, ik heb een nieraandoening, en mag maximum 1.5l vocht binnenkrijgen, en proteinearm dieet volgen
ondanks het feit dat ik met het sporten al wat centimeters verloren heb, denk ik dat ik toch ook wel wat gewicht zou moeten verliezen, hierbij had ik graag hulp gehad
ik ben 1.66 en weeg 70 kg
Comment