eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eetschema

hey iedereen! heb wat tips nodig omtrent voeding
    hieronder ff in kort wat ik eet over 24 h

ik begin om 6h met een boterham met kaas, om 7 h eet ik natuuryoghurt zonder suiker
    om 9h eet ik muesli met soyamelk, 11h 1 boterham met kaas en een tas soep
    om 13h eet ik pasta of rijst met groenten,
    15h 2 stukken fruit
    17h 2 boterhammen

hier stopt het

ik werk als verpleegkundige, altijd ochtenddienst, na mijn werkshift ga ik 3a 4 maal per week intensief sporten, cardio en gewichten

ik drink alle dagen anderhalve liter water, ik heb een nieraandoening, en mag maximum 1.5l vocht binnenkrijgen, en proteinearm dieet volgen
    ondanks het feit dat ik met het sporten al wat centimeters verloren heb, denk ik dat ik toch ook wel wat gewicht zou moeten verliezen, hierbij had ik graag hulp gehad

ik ben 1.66 en weeg 70 kg

Heey, Check de stickies even
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Een proteïne-arm dieet? Wat betekent dat precies? Zo min mogelijk proteïnen? Maximaal een x aantal gram per dag? Alleen een bepaald soort proteïne? Of een bepaald soort proteïne juist niet/ zo min mogelijk?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

zo min mogelijk proteinen, geen gram op vastgelegd, maar beperken tot het minimum, omdat het mijn kansen op niercrisis vergroot.

Comment

Mmmmm, een minimum... Ik ga er dan vanuit dat je toch wat protein moet eten 60g ofzo ( hangt af van je massa) om je spieren te behouden. Anders verlies je spieren en wordt je iets gelijk een anorexia-persoon en dat is dus ook niet de bedoeling. Eet dan toch nog een stukje vis of vlees meer per dag en dat gaat heus niet je nieren aantasten. voor de rest ga je wel wat vet verbranden ^^. Succes!

Comment

Originally posted by mimikrakra View Post
            zo min mogelijk proteinen, geen gram op vastgelegd, maar beperken tot het minimum, omdat het mijn kansen op niercrisis vergroot.
            Heb je een medische afwijking vastgelegd door een onderzoek in het ziekenhuis? Anders is je statement bullshit.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Heb je een medische afwijking vastgelegd door een onderzoek in het ziekenhuis? Anders is je statement bullshit.
              altijd handig als je eerst alles doorleest, ik heb een nieraandoening waardoor mijn nierfunctie verstoord is. hoe meer proteine, hoe hoger je ureum en kreatinine, hoe meer niercrissisen ik krijg. Proteine en zoutarm dieet werden mij opgeled, dus die probeer ik ook te volgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X