beginner voedingsschema feedback please

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginner voedingsschema feedback please

Hallo iedereen,

Ik ben net voor het eerst ever begonnen met fitnessen. Ik wil het graag serieus aanpakken, dus heb ik een voedingsschema gemaakt met behulp van een excel programmatje dat hier ergens stond. Ik wist alleen mijn vetpercentage niet, dus heb ik het vetpercentage gebruikt van iemand die ongeveer even lang en zwaar is.

Ik heb in het voedingsschema wel veel volkoren brood in staan (4/3/4/3 sneetjes). Dit doe ik omdat ik lang naar school moet, waardoor ik geen rijst of iets anders kan bereiden. Is het verkeerd om zoveel brood te eten? Zo ja, dan zijn alternatieven welkom. (niet te duur ben maar arme student)

Mijn trainingsschema:
    Ma: Rug-Benen
    Di: Rust
    Wo: Schouders-Borst
    Do: Rust
    Vr: Biceps-Triceps
    buikspieren doe ik elke week bij andere spiergroep(voor de afwisseling :P)

Daarnaast werk ik op zaterdag in een discotheek. Meestal van 22.00-6.00 (daarna slapen). Enige tips wat ik ervoor/na kan eten, tijdens werk kan ik niet echt eten. Wel drinken.

Alle feedback is welkom!
    Ciao
    Attached Files

anyone?

Comment

Hoe lang ben je al bezig?
      Het is slim om eerst 2 of 3 maanden fullbody te trainen.
      Je spieren en pezen hebben tijd nodig om te wennen, en met fullbody boek je in het begin sowieso vaak het meeste resultaat.

14 sneetjes is veel brood. Brood heeft hele hoge glycoseminewaarde. Zorgt voor energie pieken wat niet relaxt is. Verder is te veel brood niet echt gezond (ik heb ook van die periodes gehad hoor dat ik 12-18 boterhammen op een dag at)
      Probeer anders minder boterhammen met meer beleg.
      Of heel zwaar ontbijten: halve liter melk met 100gr havermout of brinta. Daar zit je echt wel even vol van.
      Gekookte eieren, tonijn uit blik oid werkt ook prima om mee te nemen.
      Fear is the mind killer

Comment

Zou je carbs wat verlagen en iets hoger in vetten
        Mind is everything.

Comment

eet wat meer vetten, zoals pindakaas van calve! geen euroshopper troep. die zit vol met suikers en transvetten
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

bedankt voor de reacties!

Ik zal wat minder brood gaan eten. tonijn uit blik is wel handig om mee te nemen idd. En ik zal wat ongezouten pinda's eten voor meer vetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X