Knabbelnootje's voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Knabbelnootje's voedingsschema

na lang te hebben aangekloot ga ik toch proberen een fatsoenlijk schema te maken en vooral ook na te leven. Vind dit laatste toch best lastig als ik kijk naar de afgelopen tijd, maar dat weerhoud me niet om het te proberen.

Wat opmerkingen:
    Leeftijd: 22
    lengt: 178cm
    Gewicht: 78 kg
    Vet%: was laatste keer 18%, maar het zou me niks verbazen als dat iets minder zou zijn nu.
    Doel: wat massa pakken

De behoefte. Ik twijfel welke arbeid en sporttoeslag ik moet kiezen. Ik zit nog op school en heb hier dus weinig inspanning. 2 avonden en de zaterdag werk ik in een supermarkt waar ik veel loop en dergelijk. En qua sport speel ik 2 keer per week honkbal en 2 keer per week fitness. Het honkbal zal de komende tijd een stuk minder worden ivm het einde van het seizoen, dus vandaar ik in het schema mijn behoefte tussen de 2500 nog wat en 2850 heb gelegd. Of dit goed is, geen idee.
    Uiteindelijk kom ik uit op bijna 3000 calorieën. Ik denk dat ik daarmee wel goed zit, zeker als honkbal is gestopt.

Soms heb ik een opmerking gezet in het schema ter verduidelijking. Overigens is het lijstje rechts natuurlijk niet compleet. Een deel heb ik niet gekopieerd. In deze lijst staan vooral dingen die ik van de verpakking heb.

Ik hoop dat dit schema goed is, maar ik gok dat dit niet het geval is. En daarom wil ik jullie vragen hiernaar te willen kijken.
    Attached Files

niemand die wilt helpen begrijp ik? Of is het schema zo goed dat ik geen aanwijzingen nodig heb:P

Comment

Ik zou een omelet nemen als ontbijt.
      Je kan ook als ontbijt brinta eten en omelet 's avonds eten ipv kwark.
      Je kan ook gekookte eieren eten overdag.
      De whey zie ik in velen hun voedingsschema staan in de ochtend, om zo rap mogelijk anabool te staan.
      De rest laat ik over aan de kenners

Comment

je tussendoor whey moet je voor je ontbijt nemen, gelijk na het opstaan, dan eerst douchen en aankleden dan je ontbijt nemen.

3 glazen frisdrank? Neem liever verse sappen of water of melk.

Verder kan je wel met dit schema beginnen.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

thanks!

Die whey zal ik veranderen van tijdstip. Heb dat idd al vaker zien staan, stom om dat niet te hebben meegenomen.
          Die eieren eet ik ook regelmatig door de dag. Alleen meestal ipv iets anders eiwitrijks. Volgens mij zit ik qua eiwitten wel goed, dus doe ik die eieren ipv bijv tonijn door de middag en niet nog extra er bij.
          De cola, ik weet het, het is slecht. Maar hou er gewoon van. Ben al wel goed verminderd met vroeger dus de volgende stap is helemaal overstappen op water en dergelijk.
          En nogmaals bedankt voor de tips

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X