Ud 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ud 2.0

Hallo allemaal,

ik ben nu bezig met een clean bulk van 8 weken. Alles is prima kwa verhouding, het enige wat ontbreekt is de brinta en de kwark savonds. Dit heb ik vervangen door brood en eieren in de avond. Hoop na de 8 weken, wat massa gepakt te hebben. Als de bulk erop zit wil ik 4 weken UD 2.0 gaan doen zodat ik net voor kerst daarmee klaar ben. En daarna weer de bulk kan oppakken. Maar nu heb ik wel even wat hulp nodig bij dit proces. Ik heb wel meegelezen met alle logjes, de depletion trainingen al het bloed zweet en de tranen die bij dit dieet horen. Ik zou het graag eens uit willen proberen en kijken of het inderdaad voor mij ook werkt en de resultaten geeft die ik wil. In 4 weken zou je dus 2-3 procent moeten kunnen kwijt raken? Heb ik gelijk? Ik gok dan op 2% daar zou ik al blij mee zijn. Dus hiermee met name het verzoek de oproep tot Dynobet, of hij me hierbij een beetje kan helpen. Ik moet alleen wel zeggen, dat ik hier in Spanje geen kwark tot mijn beschikking heb, kan er wel aan komen, maar het is 2,50 voor 500g dus behoorlijk duur, als ik dat elke avond moet eten. Ook heb ik geen brinta. Nu zit ik nog aan het brood, maar straks kan ik eventueel overgaan op rijst, en iets dergelijks. In de bulk ben ik daar iets minder strikt in. Graag advies en guidance plzzz!

Gracias!

Hasta luego!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Mijn enige advies: Ga even een paar uurtjes zitten voor het boek. Dat is de enige manier hoe je UD2 goed kunt doen. Je kunt het niet 1-2-3 aan iemand uitleggen. IM-POSS-I-BLE.

2-3% is zeker haalbaar. Enige probleem wat ik zie is dat je met je eerste paar cycles alles nog moet fine-tunen. En je na een paar moeilijke cycles pas echt efficient leert UD2en.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Bestaat het ook als Ebook? Want ik zit hier in Spanje, dus kom niet zo makkelijk aan het boek!!!

Comment

http://www.spiritualmagus.nl/Fitnes/...Diet%202.0.pdf
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Bedankt! Denk je dat als ik dit in d emaand van mn tentamens doe, dit mn concentratie zodanig verzwakt dat leren onmogelijk is???

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Bedankt! Denk je dat als ik dit in d emaand van mn tentamens doe, dit mn concentratie zodanig verzwakt dat leren onmogelijk is???
            Onmogelijk niet. Maar erg goed ook niet. Ik wende er langzamerhand aan naarmate ik vaker diep in ketose was maar concentratie is nooit dichtbij normaal gekomen. Merk dat ik veel vergeet en veel en veel minder ad rem ben.
            The Sky Ain't The Limit

Comment

Hmmm... Ik moet het dan maar eens goed overwegen. Ik heb er in de maand november-december wel de tijd voor, maar heb in december ook 4 tentamens. Dus moet wel een beetje het een en ander weten. Ik heb wel een carb cycle gedaan. Daar onthield ik alles wel prima, maar toen zat ik ook op 2300 cals op een dag, lager ging ik niet.

Comment

je kan ud2 perfect doen zonder het boek te hebben gelezen. Mits iemand die het boek wel goed gelezen heeft en genoeg ervaring heeft met het dieet je voorkuawt met hoe en wat. (zoals mijn trainingspartner en zelfs iemand op bodynet die ik geholpen heb die 8 weken ud2 heeft gedaan). Maarja om alles tot in het detail uit te werken en duidelijk te maken ben je dan wel al snel een anderhalf tot twee uurtjes aan het msnen ofzo.

Het kan ook perfect goed gaan, vanaf de eerste wekelijkse cyclus. zeker als iemand je vertelt waar je goed op moet letten etc. Maar elke cyclus tot nu toe dat ik ud2 gedaan heb, heb ik weer extra dingen geleerd. en van zelf doen leer je natuurlijk het meest.
                --------------------

Het gaat bij het duf en niet kunnen concentreren niet echt om de kcal. Maar om de lage carbs. als jij in een carb cycle goed hebt gefunctioneerd op een 100g carbs. dan verwacht ik ook geen problemen tijdens ud2.

wat zijn trouwens je stats nu? en waar wil je heen?
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zou je mij er dan mee op gang kunnen helpen. Ik wil het boek heus wel lezen hoor, daar niet van! Heb er al even vluchtig doorheen gekeken, maar advies van een ervaren persoon is toch altijd mooi meegenomen dan alleen de theorie!!

Comment

Mn stats zijn nu: 1,95m 86.0kg. Doe 5x5 67,5kg. Ben nu aan mn eerste week bulken begonnen en ga hiermee 8 weken door. Het is een clean bulk en hoop erna wat massa en kracht gepakt te hebben. Train de squat, DL en de BP op 5 herhalingen, de rest op 3x10. Vind het wel fijn. Over 4 weken ga ik over op een 4 daagse split weer. Wat ik wil bereiken. Ik hoef geen zieke beer te worden. Ik ga gewoon voor een beetje meer dan beachboy. Procentje of 10-11 aan vet% en gewoon een goed ogend fysiek. Het is nu ook niet slecht, daar niet van, maar ik wil toch nog meer verbetering, want ik ben nog niet tevreden. Het mag allemaal nog strakker, maar wil eerst maar eens even wat meer massa. Ik schat dat ik nu op een procent of 13 sta. Ongeveer!

Comment

aah ja zelfs voor een goed beachboy fysiek heb je dan al snel een 10 kilo meer spiermassa nodig, en grofweg een een 5% minder vet. Dan zou je eindigen op 93 kilo ofzo bij 8%. bij jouw lengte is dat volgens mij nog zeker beacboy.

het hele boek lezen is interessant als je veel wil leren, maar de belangrijkste paginas zijn de paginas waarin een weekelijkse cyclus vrij gedetailleerd wordt beschreven. (dat zijn zoon 20 paginas). deze zou ik gewoon eens goed doorlezen.

qua workouts vind ik de sample workouts uit het boek perfect, en ik zou me dan ook geen moeite doen om daar wat aan te veranderen.

Toen ik ud2 voor het eerst deed, verloor ik maar 3% in 5 weken. ik had gewoon nog te weinig ervaring, en er waren teveel dingen die net ietsje beter konden. terwijl ik Tijdens mijn laatste poging ongeveer 1% per week (5.5% in 6 weken) verloor.

als je mij ongeveer een twee a drie weken voordat je wil beginnen een PB stuurt. dan add ik je op msn, en dan gaan we samen even het weekje doornemen. en kan ik je nog een aantal tips meegeven. dan kun jij daarna nog je voeding (vooral de carb load moet goed gepland worden) etc aanpassen en fine tunen.

dan heb je tijdig alles op papier, en alles is vor jou dan tot in het detail duidelijk. dan kun je heel relaxt beginnen aan ud2. zonder zorgen.

gr dyno
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Thx man!! doe ik zeker! 5,5% procent in 6 weken is wel echt veel. Ik denk dat ik al echt heel tevreden bent als het mij lukt 3 procent te verliezen in 4 weken, dus 0,75% per week. Ik heb het idee dat normaal cutten voor mij, niet zoveel zoden aan de dijk zet, en wil daarom eens iets anders proberen. Aan motivatie ontbreekt het mij zeker niet, als ik een schema heb kan ik mij er ook goed aanhouden. Helemaal in het buiteland hier is dat makkelijk, ik hoef met niemand rekening te houden. Alleen is voeding in Spanje iets lastiger. Maar ik heb nu gewoon brood overdag en savonds flink volkoren pasta iig. De rest allemaal 100% clean, walnoten, tonijn op water, whey met water, melk, eieren, kalkoenfilet. Kom nu uit op grofweg 3600 cals. Ga morgen even wegen, kijken of ik met die hoeveelheid aankom. Want 3150 is ongeveer mijn onderhoud. Als ik met 3600 nog niet aankom wat me wel sterk lijkt, schroef ik het nog op naar 3700 en dan telkens omhoog, maar eerst maar s kijken nu, denk dat 3600 wel prima is! Hoop wel een paar kilo aan te komen in de 8 weken! Bedankt voor je hulp alvast Dyno! 3% in 4 weken zou prima zijn, dan sta ik gewoon aardig droog als ik weer naar huis ga, met wat extra massa erbij als het goed is! We'll stay in touch!

Comment

Give a man a fish and he can eat a day, teach him how to fish and he can eat a lifetime.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Succes sjoerd met je bulk! Ik denk dat ik ook UD 2.0 wil gaan toepassen mocht ik te vet worden bij de 75-80kg. Ik denk dat ik dit dan mooi kan gaan toepassen na mijn examens om droger te worden voor de zomer.

Bedankt voor de link Kev, is dit het hele boek van UD 2.0 ?
                            "Straight outta gym"

Comment

Thanks man!!

Ik ben niet meer super actief op bodynet zoals in logjes bijhouden, mss ga ik het wel weer proberen met UD2.0, maar heb nu gewoon weinig tijd. Lees meer vanalles hier. De bulk gaat zeker goedkomen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X