Hulp nodig !! Voedingschema - massa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig !! Voedingschema - massa

Hallo allemaal ,

Ik ben Sven 18Jaar ik fitness nu 2 jaar ben 197cm en 85kg .

Ik ben al een tijd bezig om een redelijk goed schema te vormen maar ik kom maar niet aan me calorieen / Eiwitten .

Ik train me rot maar kwa spieren komt er niks meer aan ik ben redelijk mager en wil toch nog wat meer de bredere kant op .

wat ik normaal eet is:

sochtends 09:00 een soepkom brinta +2eieren +appel
    11:00 3boterhammen met pindakaas / americanfilet
    13:00 3boterhammen met plakjes kipfilet
    16:00 2 boterhammen met altijd iets anders Van vlokken tot de
    rosbief
    19:00 avond eten (prak)
    22:00 bak kwark

ik moet wel zeggen af en toe heb ik wel dagen dat ik weinig eet..
    puur omdat ik dan gewoon geen eetlust heb..
    maar dit ga ik zeker ook veranderen. en in plaats van rijst etc eet ik toch liever wel een paar boterhammen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !!!!

Groetjes,

Sven

- 1 liter melk per dag gaan drinken.
    - Geen filet american eten.
    - Ik doe nog elke dag een portie tonijn van 100 gr op brood. (Blikje tonijn op water uitlekken, kwak mayo erdoor en evt. wat augurk en curry voor de smaak en dan mengen, en een scheut olijfolie voor de vetten)
    - Geen vlokken op troep op brood, alleen pindakaas, kipfilet, kalkoenfilet, casselerib o.i.d.
    - Whey shakes toevoegen en ook een schepje bij de brinta gooien.

Zoek het forum voeding door en noteer per maaltijd je voedingswaarde enz. Ik heb met doorkijken van het forum m'n eigen voedingsschema kunnen opstellen, dus dan kan jij het vast ook wel.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Ik denk dat als je de troep op je boterhammen laat (filet american, vlokken) en jezelf niet toestaat om van die 'slechte eetdagen' te hebben... je al een heel eind komt.

Gewoon schijt hebben aan eetlust... gewoon niet naar bed tot je alles op hebt wat je moet eten
      Het kan nodig zijn om dit rustig op te bouwen. Maar het zijn juist die dagen die je groei verhinderen.

Ik herken dat wel hoor... had ik vroeger ook. Kwam toen ook nooit aan. De weinig eten dagen heffen dan de andere dagen wel goed eten op. Met als netto resultaat dat je niet aankomt.
      Hier moet je even doorheen. Je lijf leren om meer te verwerken dan je verbruikt. Je raakt hier wel aan gewend
      Fear is the mind killer

Comment

Vergeet niet dat je ook sommige dingen moet leren eten, je gaat het vanzelf lekker vinden.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
          Ik denk dat als je de troep op je boterhammen laat (filet american, vlokken) en jezelf niet toestaat om van die 'slechte eetdagen' te hebben... je al een heel eind komt.

Gewoon schijt hebben aan eetlust... gewoon niet naar bed tot je alles op hebt wat je moet eten
          Het kan nodig zijn om dit rustig op te bouwen. Maar het zijn juist die dagen die je groei verhinderen.

Ik herken dat wel hoor... had ik vroeger ook. Kwam toen ook nooit aan. De weinig eten dagen heffen dan de andere dagen wel goed eten op. Met als netto resultaat dat je niet aankomt.
          Hier moet je even doorheen. Je lijf leren om meer te verwerken dan je verbruikt. Je raakt hier wel aan gewend
          Bedankt voor de infoo..

Maar toch heb ik nog het gevoel dat ik te weinig eet...

ben natuurlijk wel 1,97

en maar 85 kg

dat is niet erg veel voor iemand van 1,97

me streef gewicht is 100kilo

Comment

je eet genoeg als je 1-1.5 kilo per maand aankomt in lichaamsgewicht. kom je niet aan is het niet genoeg. kom je veel sneller aan, dan zul je misschien naast de spiermassa ook onnodig veel vetmassa meepakken, en eet je wellicht iets teveel.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zie nergens eieren??? (A)
              Je moet de lat hoog genoeg leggen om er onderdoor te kunnen.

Comment

Originally posted by marjolein--x182 View Post

ja dus, eieren zijn geen must
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

zie ontbijt: 2 eiren
                  I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by SGelderblom View Post
                    Hallo allemaal ,

wat ik normaal eet is:

sochtends 09:00 een soepkom brinta +2eieren +appel
                    11:00 3boterhammen met pindakaas / americanfilet
                    13:00 3boterhammen met plakjes kipfilet
                    16:00 2 boterhammen met altijd iets anders Van vlokken tot de
                    rosbief
                    19:00 avond eten (prak)
                    22:00 bak kwark

Sven
                    Hoi Sven,

Met bovenstaande kan ik niet zoveel mee. Ik kan niet uitrekenen hoeveel calorien je dagelijk binnen krijgt en zo ook niet de verhoudingen in proteine, koolhydraten en vetten.

Wel heb kunnen uitrekenen wat je dagelijkse energiebehoefte betreft, ervan uitgaande dat je gem. 3 a 5 keer per week traint (krachttraining). Dit is +/-
                    3900 kcal verdeeld over 6 maaltijden.

Dit aantal is om aan te komen!

Groet,

Graziano

Comment

Je hebt gelijk, 2 eieren is echt te weinig.

Ik raad 6 eieren te nemen met 1 eigeel en de rest eiwit...

Comment

Originally posted by Graziano View Post

Waarom?
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Graziano View Post

Waaroem??

Wat is mis met eigeel???

Comment

Veeeeel meer eiwitten (kip, kwark), veel meer vetten (noten, vis). Na het trainen een grote maaltijd, dus geen 3 sneetjes brood.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X