Voedingschema wat vind je ervan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema wat vind je ervan?

Hallo iedereen
    Heb net even een voedingschema geschreven voor de bulk. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
    Commentaar en eventuele opmerkingen zijn altijd welkom.

Greetz!
    Attached Files
    Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren!

ik zou persoonlijk niet voor de pannenkoeken gaan. Die 2 ervoor kunnen met trainen in de weg zitten, en die erna... tja. Na trainen kan je op zich juist wel wat snellere koolhydraten hebben. Maar zal je wel wat meer eiwitten binnen willen krijgen.

100 gr kwark voor het slapen lijkt me ook wat weinig... vind ik het persoonlijk altijd raar om een bulk schema zonder zuivel (op beetje kwark na) te zien... en lijkt het mij dat je hoog in carbs en laag in vet zit.
    Fear is the mind killer

Comment

juist als je lichaam het echt nodig heeft (na het trainen), eet je bijna niets meer. plaats een grote maaltijd van rond de 800-1000 kcal na je training. met veel eiwitten en koolhydraten. (dat betekent automatisch dat andere maaltijden kleiner zullen worden, of dat je in de ochtend één maaltijdje moet schrappen).

zowieso eet je in de ochtend elke twee uur. maak daar elke drie uur van. en je hebt 1 maaltijd die je kunt schrappen. Verder zou ik iets meer vetten toevoegen aan je eetschema (maar niet aan de pre of post workout maaltijd). een 30-40g vetten meer. en daarvoor een 65-90g carbs minder.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oke dan doen we het zoo, 500gr kwark voor het slapen, in de middag 3 boterhammen met pindakaas. Na het trainen dan bord spagetti? Had gister na me trainen wel honger als een paard. Heb toen maar wat muesli naar binnen gewerkt met wat kwark. Ja sóchtends eten om de 3 uur komt wel wat beter uit maar merk wel dat ik sóchtends meeste honger heb van heel de dag. Voor de rest wat volle yoghurt erbij voor wat vetten? En wat volle melk?

Comment

na de training een grote maaltijd met veel koolhydraten en eiwitten. spaghetti alleen is alleen koolhydraten. je moet er wel nog een goede magere eiwitbron bij eten (kipfilet, tonijn, magere kwark etc).

pas je schema gewoon even aan, en post je nieuwe versie.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zo heb hem even wat aangepast zit nu wel op hoog aantal kcal. 4066 om precies te zijn!
            Attached Files

Comment

je moet niet meer kcal gaan eten als in je initiele schema. alleen een andere verdeling van de voeding over de dag. dus gewoon wat schrappen uit je nieuwe schema (maar niet schrappen uit de voeding rondom de training).

succes met je nieuwe schema maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X