Voeding schema Feedback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding schema Feedback

Hallo iedereen,

Ik wil serieuzer aan de slag op gebied van voeding. Nu heb ik een schema verzonnen en zou ik graag feedback van jullie willen ontvangen.

Grt.
    New Kid
    Attached Files

looking good, alleen banaan zou ik naar de ochtend doen. en wat is je doel? bulken/cutte?

Comment

je eet te weinig (je behoefte is 2700, dus als je wil cutten begin je bijvoorbeeld met een 2200-2300 kcal. jij zit nu op 2050, en dat is veel te laag. dat is goed als je naast je vet ook veel spieren wil verliezen. naast te weinig kcal eet je vooral te weinig vetten.

na je training hoort een grote maaltijd met veel eiwitten en koolhydraten, maar ik zie een miezerige maaltijd. er valt nog heel veel te verbeteren aan dit schema.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        je eet te weinig (je behoefte is 2700, dus als je wil cutten begin je bijvoorbeeld met een 2200-2300 kcal. jij zit nu op 2050, en dat is veel te laag. dat is goed als je naast je vet ook veel spieren wil verliezen. naast te weinig kcal eet je vooral te weinig vetten.

na je training hoort een grote maaltijd met veel eiwitten en koolhydraten, maar ik zie een miezerige maaltijd. er valt nog heel veel te verbeteren aan dit schema.
        Klopt dat ik aan de 2050kcal kom. Maar dit is exclusief het avond eten. En ik eet voor het trainen gewoon wat de pot schaft. En ga niet zeggen van ik eet niet mee ik eet pas om 20:00 ofzo. Daarom had ik na de training iets kleins verzonnen en voor de training eet ik gewoon wat er op tafel komt te staan. Zou ik dan beter me shake ipv smorgens na me training kunnen nuttigen?

@talalelh15
        Doel: Lichte cut.
        Banaan verschoven naar smorgens!

Comment

Originally posted by New Kid View Post
          Klopt dat ik aan de 2050kcal kom. Maar dit is exclusief het avond eten. En ik eet voor het trainen gewoon wat de pot schaft. En ga niet zeggen van ik eet niet mee ik eet pas om 20:00 ofzo. Daarom had ik na de training iets kleins verzonnen en voor de training eet ik gewoon wat er op tafel komt te staan. Zou ik dan beter me shake ipv smorgens na me training kunnen nuttigen?
          schrap in de middag een maaltijd, en verplaats deze dan na de training. dan eet je voor en na de training een volwaardige maaltijd. shake na de training is ook geen slecht idee.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Euhm even kijken of ik het goed begrijp:

07:00
            45gr Brinta, 500ml melk, banaan.

10:00
            2 snede volkoren met kipfilet plakjes beleg, 250ml melk

12:00
            2 snede volkoren met kipfilet plakjes beleg

17:30
            Avond eten (wat de pot schaft)

20:00
            2 snede volkoren met kipfilet plakjes beleg, 45gr proteine shake, 250ml melk

22:00
            500gr kwark, 50gr pinda's (ongezout)
            Dit zou dus een betere optie kunnen zijn?

Comment

Iemand nog feedback?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X