voedingsschema - trainingssschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema - trainingssschema

Hey allemaal

Ik ben ongeveer 4 maanden aan het fitnessen maar heb dat nooit echt met veel overtuiging gedaan. Ik ging naar de fitness met het idee ik ga wel even wat spieren trainen maar heb nooit echt iets fatsoenelijks gedaan. Wel getraind maar dan vooral met de apparaten en dat waren er iets van 10, heb hiermee wel alle spiergroepen gehad maar schoot niet echt op. Ik was er niet al te serieus mee bezig. Ik ben nu na 1 maand gestopt weer mee begonnen. Mijn doel is om bere sterk te worden ;P en veel uithoudings vermogen te krijgen met mijn lichaam niet conditioneel gezien.

Ik doe een v en v opleiding(leger) maar door mijn blessure kan ik niet tot niks aan conditie doen. Maar omdat ik niet bepaald sterk ben en daarop flink achter loop wil ik graag wat sterker worden. Ik heb een traininggschema en wil nu ook een voedingsschema maar heb eerlijk gezegd geen idee of ik het goed doe. Ik heb wel eens gekeken bij de stickys en andere info maar daar word ik niet zo heel wijs uit. Ik snap het wel maar niet 100% daarom zou ik graag feedback willen op deze informatie .

Ik ben 18 jaar.
    178,5cm groot-----63.5kilo-----11% vetpersentage.(dit is 13 okt vastgesteld)

Trainingsschema:
    Maandag: Rug+Biceps+Buik
    Lat pulldown front-dumbell bent over row-lat pulldown back-barbell bent over row
    Dinsdag+donderdag=fysioschema voor jumpersknie
    Woensdag: Borst+Triceps+Buik
    Bankdrukken-Bankdrukken(schuin)-fly-dumbell pull over
    Vrijdag: Schouders+onderarmen+Buik
    front press-barbell front raise-bent over raise-dumbell opricht row-wrist curl-reverse wrist curl

Dit is mijn trainingsschema. Op dit moment doe ik doe ik uithoudingsvermogen trainen 4*15 en afwisselend een andere week kracht 4*6/8

Mijn voedingsschemaglobaal over de hele week hetzelfde)
    's Morgens: 2x boterham met kipfilet plakjes en een glas melk
    's Middags: appel -8x boterham met kipfilet plakjes en water(dit is verdeeld van ongeveer 8 uur tot 4/5 uur smiddags dit komt doordat ik heel erg onregelmatige pauzes heb, ik eet wanneer het kan en ik honger heb verdeeld over de dag)
    's avonds: wat de pot schaft om het maar zo te zeggen maar over het algemeen eet ik veel aardappelen met groenten en schnitzel :P maar bij dit eten eet ik over het algemeen vrij veel.
    Na avondeten: 500ml kwark.

Na het trainen eet ik meestal 450ml melk met weight grainer. maar die is bijna op :P.
    Samenvatting:
    Doel: krachtuithoudingsvermogen-kracht(niet explosief maar zware dingen kunnen optillen)
    Vraag: wat vinden jullie van mijn trainingsschema, is dit goed of is er een manier die ik beter kan overnemen?

Mijn voedingsschema vind ik bagger dat weet ik zelf ook wel maar zijn er tips die jullie hebben om er bij te voegen. IK heb kort door de bocht weinig tijd om te eten of iets klaar te maken.

En is het slim om bepaalde supplementen toe te voegen aan mijn schema:
    ik dacht persoonlijk aan whey en af en toe creatine.

Ik hoop dat dit duidelijk was voor iedereen een hele lap tekst met mijn levensverhaal xD.

Alvast hartelijk bedankt, zijn er dingen niet duidelijk/slecht/goed/weet veel gewoon wat je denkt over hoe ik dit heb gepresenteerd laat het mij weten dan kan ik het altijd veranderen!

voor ik het vergeet. heb vandaag gekenen bij zoon calorien calculator ding: 2100 ongeveer eet ik nu.

Comment

Neem aan dat je geen benen traint ivm fysio ? als je weer herstelt bent, wel weer benen gaan trainen he , sowieso erg belangrijk , succes met het herstellen !

ps: graag je workout iets overzichtelijker melden ^^, gewoon onder elkaar vermelden, ipv na elkaar typend.

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
        Neem aan dat je geen benen traint ivm fysio ? als je weer herstelt bent, wel weer benen gaan trainen he , sowieso erg belangrijk , succes met het herstellen !

ps: graag je workout iets overzichtelijker melden ^^, gewoon onder elkaar vermelden, ipv na elkaar typend.
        tnx zal mun best doen snel te herstelle xD, moet nog ff uitzoeken hoe zit nog maar net op dit forum :P zal zo snel mogenlijk proberen het wat overzichtelijker te maken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X