Check on voeding!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Check on voeding!

Beste!!

Nu het winter wordt en we weer allemaal gaan trainen voor volgend jaar weer aantoonbaar te zijn!

Heb ik na de stickyes en andere onderwerpen op het net te hebben gelezen dit volgend schema opgesteld!

Zouden jullie me een feedback erop kunnen geven wat beter of anders kan?

Avond eten is niet ingevuld! Dit omdat het elke dag varierend is!
    Pasta, Aardappelen met vlees, Vis

waardes zijn via de verpakking afgelezen.

Stats:
    20 jaar
    174cm
    68kg
    12% fat
    Attached Files

niemand?

Comment

Ik zou meer kcal van je ontbijt naar je 10:00 maaltijd schuiven. Verder zit het er wel okay uit misschien alleen flink wat kcal voordat je nog naar bed gaat, maarja ik weet niet of je er zoveel nodig hebt per nacht, maar dat zul je dan even moeten afwachten wat de andere hierover zullen zeggen

Verder vind ik die weightgainer niet zo noodzakelijk. Ik haal momenteel makkelijk 3700kcal uit me voeding. Ik denk dat jij met je avondeten op 4000kcal uitkomt? (of minder geen idee..) Dat zou te doen moeten zonder weigthgainer, maar die keuze is natuurlijk aan jezelf
      "Straight outta gym"

Comment

ff nog closer look genomen:

1.ff wat fruit in de ochtend erin gooien
        2. pindakaas eet je die droog/door de blender/op brood? eveneens voor kipfilet
        3. weight gainer is onnodig, je kan al genoeg uit je voeding halen. of je moet veel werken etc.
        4. 100 gram cashewnoten is aardig veel.

Comment

vermeld er even bij waar je maaltijd valt... en in ieder geval een indicatie van je avondmaaltijd
          Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            ff nog closer look genomen:

1.ff wat fruit in de ochtend erin gooien
            2. pindakaas eet je die droog/door de blender/op brood? eveneens voor kipfilet
            3. weight gainer is onnodig, je kan al genoeg uit je voeding halen. of je moet veel werken etc.
            4. 100 gram cashewnoten is aardig veel.
            1. Fruit komt erbij.. banaan of sinasappel?
            2. pindakaas eet k op brood.. maar kan mss ook weg worden gelaten??
            3. weight gainer is alleen op trainingsdagen van toepassing.. en wanneer voeding niet wordt gehaald..
            4. cashew noten naar 50 gram zetten dan?

Originally posted by sf01 View Post
            vermeld er even bij waar je maaltijd valt... en in ieder geval een indicatie van je avondmaaltijd
            Hoe bedoel je waar de maaltijd valt?
            Indicatie van avond eten: aardappelen groente en vlees, Pasta, Vis Overal wordt goed opgeschept!

Comment

sorry... typ/denk-coordinatie foutje. wanneer je training valt bedoel ik

En avondeten indicatie meer in de zin van... hoeveel van alles. hoeveel kcals, eiwitten, carbs en vetten?

Maakt nogal uit of je 100gr, 250 gr of 500 gram aardappels eet bijvoorbeeld
              Fear is the mind killer

Comment

is niet erg dat je pindakaas op brood eet(volkoren brood dan he), maar bereken het wel bij je kcal.
                50 gram noten indd, weight gainer kan je er indd bij doen op trainingsdagen. Maak even 2 schema's, trainingsdag en niet-trainingsdag

Comment

okee. k ga 2 schemas maken! En post ze zodra ze klaar zijn! vanavond dus!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X