meer eten en cardio; goeie combi?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meer eten en cardio; goeie combi?

Hoi,

Ik eet al een tijdje op onderhoud en heb daarmee goede resultaten bereikt. Nu wil ik wat meer (schone) voeding gaan eten om wat meer spiergroei te bereiken. Tegelijkertijd wil ik ook (meer) gaan cardio-en om mijn vet% nog wat verder naar beneden te krijgen. Kan dit samen? Ik heb namelijk het idee dat het wat tegenovergesteld is... Vandaar mijn vraag!

check dit draadje:
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ijkertijd.html
    Fear is the mind killer

Comment

het is idd een tegendraads doel. je kan echter beiden doelen wel bereiken door wat te spelen met je kcal en koolhydraat inname etc.

je zult dan echter wel heel strict je voeding, krachttraining en cardio op elkaar moeten afstemmen.

wat is je kcal behoefte? hoeveel kcal eet je nu per dag dagelijks. hoevaak doe je aan krachttraining, en wat doe je dan precies. hoevaak en hoelang cardio en wat doe je dan precies. hoe hoog schat je je vet% (of als je het weet hoe hoog is dit).

als ik terug ben van het trainen, kan ik je eventueel wel helpen met een opzetje. tot die tijd zou ik even wat lezen in het topic dat sf01 heeft gepost.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik ga me eerst maar eens storten op het leesvoer!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X