Mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema

Beste forumlezers,

zelf heb ik mijn eerste voedingsschema opgesteld en ben van plan hier vanaf volgende week mee te gaan beginnen. Dit schema wil ik van maandag t/m donderdag gaan volgen en daarbij elke dag sporten. Vanaf vrijdag t/m zondag is dit voor mij onmogelijk om ook te volgen, ik kan dan ook niet sporten.

Aangezien ik nieuw ben hier wil ik vragen om verbeteringen en opmerkingen bij dit schema. Ik wil expliciet geen extra supplementen of andere dingen uit potjes. Alvast bedankt!

Leeftijd: 20
    Lengte: 188
    Gewicht: 73,3
    Attached Files

KH VEEEEL te hoog

Comment

ziet er opzich wel redelijk uit qua producten. vetten moeten wel een stuk hoger. vetten heb je ook nodig. kh kunnen een stuk lager. eiwitten zijn opzich wel goed.

verder zou ik glas jus eruit gooien. nutteloze suikers. als je vitaminen wil kun je een sinaasappel eten, of meer groenten ofzo.
      ----------------

ik zou gaan voor e200, k400, v100.
      vetten kun je omhoog halen, door olie te gebruiken om je kip en groenten in te wokken. door meer hele eieren te eten. of door een aantal ongezouten noten bij je bak kwark voor het slapen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Bedankt voor de reacties alvast!
        2 eieren eten na de training is ook een goede oplossing? of is hier een betere vervanger voor?

Comment

Originally posted by Bensonneveld View Post
          Bedankt voor de reacties alvast!
          2 eieren eten na de training is ook een goede oplossing? of is hier een betere vervanger voor?
          probeer alleen voor de eiwitten en koolhydraten zoveel mogelijk te gaan na je training, aangezien je lichaam hier meer behoefte aan heeft om zo snel mogelijk te herstellen. Vetten wil je liever niet direct na je training een paar enkele grammen is niet zo erg, maar je wilt niet bijvoorbeeld 100gram pinda's eten als post-workout
          "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X