Nou kansloos dit, ga is naar je huisarts toe en stel de zelfde vraag maar. Stuur je door naar de AA
teveel drinken
Collapse
X
-
Originally posted by Maasproductions View PostNee maar als je er 12 zou drinken heb ik een perfect lean muscle voedingsschema voor je...
8:00
3 flesjes bavaria
zak lays chips
10:00
10 hotwings van kfc
Friet voor de kh die in aardappelen zitten.
12:00
3 Flesjes bavaria koud
broodje durum, wel zonder groenten want das niet gezond.
15:00
6 hotwings
17:30
6 bavarias
wheyshake er door heen
post workout
Vodka, want 12 flesjes zitten er nu doorheen
22:00
18 hotwings kfc
big mac menu.
personelijk ben ik meer van het heineke niet echt bavaria.
Maar goed heb dus het idee dat ik op dit forum de enige ben die zoveel drinkt en wordt hier al raar aangekeken.
Vraag me af hoe jullie kijken naar mensen die nog meer drinken en totaal niet sporten want daar zijn er genoeg van.
In plaats van normaal in te gaan op me vraag wat voor kwaad het precies kan komen er infantiele geintjes uit naar voren
Comment
-
als je merkt dat je toch nog vooruitgang maakt: dan zou je zonder alcohol en met meer goede voeding 3x zo hard vooruitgaan.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by olivier23 View PostIn plaats van normaal in te gaan op me vraag wat voor kwaad het precies kan komen er infantiele geintjes uit naar voren
Maak een keuze, of alcoholist of bodybuilder!
Verder,..kansloos.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Dat je een biertje drinkt snap ik volkomen. Doet bijna iedereen hier. Maar dat je het gek vind dat je de wind van voren krijgt door sportmensen hier, snap ik niet.
Denk na man....Je bent een alcoholist die het goed probeert te praten door te zeggen dat je er ook bij sport.
Wat Marnop zegt kansloosความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by olivier23 View Postpersonelijk ben ik meer van het heineke niet echt bavaria.
Maar goed heb dus het idee dat ik op dit forum de enige ben die zoveel drinkt en wordt hier al raar aangekeken.
Vraag me af hoe jullie kijken naar mensen die nog meer drinken en totaal niet sporten want daar zijn er genoeg van.
In plaats van normaal in te gaan op me vraag wat voor kwaad het precies kan komen er infantiele geintjes uit naar voren
Je kunt allicht zeggen dat je met trainen bezig bent tegen mensen die er geen verstand van hebben, alleen op een bodybuilding&fitness forum zijn mensen daadwerkelijk ook echt bezig met Bodybuilding en niet met 4x trainen in de week. Daarom val je hier zo gruwelijk door de mand.
Verder zou ik serieus eens kijken hoe erg je afhankelijk bent geworden van de drank, kan ook wel een hand vol tellen met mensen die 10+ drankjes wegdrinken per dag, maar dit zijn vooral barpersoneel of bouwvakers. Stuk voor stuk zeggen die allemaal dat ze het niet nodig hebben of afhankelijk zijn, maar die vinden het ook niet raar dat je in je eentje half krat bier wegdrinkt als je voor de tv zit. Terwijl merendeel van de bevolking dan toch wel ADDICT denkt.
Hoop verder dat je geen rijbewijs hebt/auto rijdt, want dan zit je 8-10/16 wakkere uren boven je maximaal toegestane dosis en dat kan je nog wel eens duur komen te staan.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
dat rijbewijs ben ik nu intussen wel kwijt :P
Nee hoor.
Voor me gevoel is het zo erg niet ben nooit dronken ofzo lust gewoon een lekker koud biertje op ze tijd maar bij bodybuilders licht dit onderwerp wat gevoelig heb ik het idee dus ik ga me vragen wel ergens anders stellen aan mensen die niet metteen boos worden en me voor kansloos uitmaken
Comment
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Het is altijd makkelijker om te gaan daar waar mensen naar je mond praten ipv de harde waarheid te horen.
Waarom denk je dat al die huisvrouwtjes maar in een vicieuze cirkel blijven wat betreft crash dieten en maar niet kunnen afvallen? omdat ze de waarheid niet aan kunnen.
Op zijn tijd wat drinken kan geen kwaad. Elke dag zoveel is dom en kansloos.Last edited by Falstyr; 29-11-2010, 10:50.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostWaarom denk je dat al die huisvrouwtjes maar in een vicieuze cirkel blijven wat betreft crash dieten en maar niet kunnen afvallen? omdat ze de waarheid niet aan kunnen.
Zeg, gaan we schelden? *grijpt naar Sonja Bakker boek*
Olivier: kom op, meen je dit nu echt serieus? Ja? O.
Nou, het is dan wel erg veel en geloof me, je doet er beter aan het te laten.
Niet alleen voor je sport, maar voor je hele lijf en lever."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C