Voeg wat toe aan mijn schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeg wat toe aan mijn schema

Hallo mensen,

Ik laat hier mn voedingschema zien en ik wil er wat aan gaan toevoegen om wat meer binnen te krijgen, ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

0630 Brinta

0700 Halfe eiwit shake

1000 brood met 100g kipfilet

1200 brood met 100g kipfilet

1700 rijst met ong 200g kip (kerrie natuurlijk)

(trainen)

1830 eiwitshake + 1 stuk fruit

2100 150g tartaat of soms biefstuk

2300 500g kwark.

Ik weet dat het beter kan daarom vraag ik jullie ook om hulp. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mijn doel is spiermassa uiteraard.

Noten ongezouten!!!!!!!!

Comment

het in een excel bestand zetten en je behoefte berekenen en dan kijken hoe je uit komt.

ik gok dat je te weinig eet

Comment

wat jij daar eet heb ik voor 12:00u op...

Comment

@Realkoyu: Bedankt

@STED: Goeie tip dat ga ik proberen. thx.

@Fitnessmaniak: Dat is mijn doel van deze post, ik wil er meer bij gaan zetten dus kom met suggeties.(zit tussen 1200 en 1700 met werk.. geen pause meer daar wil ik een snel tussendoortje voor vinden)

Comment

Blik tonijn met wat mayonaise gemengd, lekker!!!
            Omelet en gekookte eieren, niet tegelijkertijd natuurlijk.

Comment

@ Lukas: Blikje tonijn neem ik af en toe tussendoor nog of als ik even geen tijd heb voor de tartaar. Bedankt voor je toevoeging.

Comment

ochtend shake of voor je ontbijt of in je ontbijt verwerken. Niet erna.
                En ik zou proberen die maaltijd voor je training iets eerder voor je training te pakken.

Verder is je schema gewoon niet compleet. Dus lastig feedback geven over wat mist.
                Ik hoop/ neem aan dat je ook nog wat groentes eet? Fruit?

Je mist vetten. Heb je je onderhoud uitgerekend? en de KEV waardes aangehouden bij het maken van je schema? Lijkt er namelijk niet echt op.

Dat zou ik wel even doen als ik jou was.
                Fear is the mind killer

Comment

@sf01

Ik eet eerlijk gezegt niet heel veel groente en fruit.. omdat mn ouders en broer appart eten neem ik wel vaak ook een bordje van hun zoals boerenkool rodekool groetensoep.. Maar niet dagelijks.

Verder heb ik geen rekening gehouden met mijn KEV waardes omdat ik het simpelweg niet zou weten. Dus hulp daarbij zou ik wel kunnen gebruiken.

Verder heb ik snel met een rolmaat even een beetje gemeten op de calculator en toen kwam dit eruit. Ik meet het nog een keer na als ik een meetlint heb.

Lichaamsgewicht: 78 KG
                  Lichaamsvet percentage: 11.4%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3153 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 152 Gram
                  Dagelijkse behoefte vetten: 70 Gram
                  Dagelijkse behoefte koolhydraten: 479 Gram

Als iemand me zou kunnen helpen met het aanpassen van mijn schema zou ik dat fijn vinden. Ik wil de dingen die ik nu eet er wel in blijven verwerken.

Comment

je hebt nu geen kh intake na je trainen.

Geen of weinig groente eten is niet echt optimaal.

En als je geen KEV waardes bij wat je al hebt zet... kunnen we ook niet echt weten waar je nu op zit, en dus ook niet echt goed adviseren wat er nog bij kan.
                    Fear is the mind killer

Comment

@sf01

Ja ik was het er vergeten bij te zetten maar bij de shake na het trainen doe ik ook druivensuiker voor wat kh.

Comment

Doe anders een banaan in je post workout shake. Heb je en de kh en wat fruit.
                        Verder zou ik of noten of tonijn pakken op je werk in de middag. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ff vlug tussendoor wat eten kan toch wel?

Comment

Gewoon iedere dag 500 gram groenten koken en opeten. Uit diepvries is altijd handig, gewoon 1 pakje en dan bij je kip en rijst eten. Blikje tonijn idd toevoegen, ongezouten noten.

Ontbijt gewoon 1 shake van maken. 30gr whey met 300 ml melk en 100 gram havermout. Heb je al een dikke bom.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

@Knabbelnoot en SteefDK

Goeie tips ik ga er gelijk meer beginnen bedankt!
                            als ik zo nog even tijd heb maak ik even een nieuw schematje van hoe ik het nu ga doen..

(wat eten jullie voor een noten zijn er zo veel?)
                            Last edited by KipKerrie; 09-12-2010, 16:15.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X