Salades goed of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Salades goed of niet?

Hallo,

Wat vinden jullie van tonijn, scharrelei, kip-kerrie salade van de LIDL?
    goed om dagelijks te eten of? als variatie.

Gr.

Ligt eraan wat er in zit. Meestal zit in voorverpakte salades aardig wat meuk waar je niet te veel van wil binnen krijgen (zoals suiker). Maak dan gewoon zelf een dergelijke salade met goede mayo (i.e. mayo zonder toegevoegde suikers en dergelijke), weet je in ieder geval zeker wat er allemaal in zit en hoeveel.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik vind die kant en klare dingen uit de winkel niet goed.

Als je zelf je sausjes/mayo kan maken met goede ingrediënten dan kan je zelf je salades maken die wel goed kunnen. (houd wel rekening met salmonela dan ivm rauw ei, dus alleen vers en niet te lang maar goed gekoeld bewaren).
      linkje mayo recept:
      http://www.mijnreceptenboek.nl/recep...naise-189.html
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

nou ik ben totaal geen sauzen mannetje haha.. eet het haast nooit, ik dacht dat wil wel kon maar niet goed dus?

Comment

Ach weet je, als je de hele week goed eet, dan kan je op een junkdag best een keer zo'n ding nemen.
          Lekker voor de variatie en het stricte eten leuk te houden.
          Er zijn ook veel slechtere dingen.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

hmm okeoke, ik probeer zoveel junkdagen in de week te overslaan haha, wil gewoon gezond blijven eten de komende tijd. Toch bedankt voor je informatie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X