Mijn eerste carb cycling voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eerste carb cycling voedingsschema

Hallo allemaal,

Nadat ik vanochtend door dynobet een end op weg ben geholpen wat betreft het hoe en wat ben ik de rest van de dag bezig geweest met mijn 3 schema's.

Als jullie tips hebben of dingen die ik kan veranderen heel erg graag, erg welkom!

Ik wil er even bij zeggen dat ik geen tonijn en vis lust.. dus die komen er niet in voor.
    Attached Files
    Last edited by Margje; 14-12-2010, 18:48.

ziet er goed uit.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oke, dankjewel! Was ook een heel gepuzzel. Heb nog fout ontdekt in het laatste schema, had iets niet goed opgeteld, zit nu dichter bij de 2300 kcal. Ik weet nog niet of ik er volgende week mee zal starten of in januari maar ik ben benieuwd wat het me gaat opleveren. Ik wil het sowieso wel 6 weken aan houden om te zien wat het met mijn lichaam doet en wat voor effect het heeft op het trainen. Op dit moment eet ik op niet trainingsdagen 232kcal onder mijn onderhoud en op trainingsdagen er 232kcal boven. Ik kijk niet naar koolhydraten, eiwitten of vetten. Dit doe ik nu 2 weken en 3 dagen... Vandaar dat ik twijfel of ik dit nu afmaak voor de maand december of toch volgende week al start met carb cycling. Ik denk er over!

Comment

Ik begin maandag punt.

Nu wil ik natuurlijk wel het resultaat goed bijhouden. Heb geen vetmeter. Welke punten van mijn lichaam moet ik opmeten om te kijken of ik vetverlies. Zijn daar speciale punten voor?

Kan niet wachten tot het maandag is.

Comment

Originally posted by Margje View Post

Kan niet wachten tot het maandag is.

Dan begin je toch morgen?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X