Hoeveel minuten moet ik na de krachttraining aan cardio doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel minuten moet ik na de krachttraining aan cardio doen?

Hallo mensen,

Ik zou graag wil weten hoeveel minuten ik aan cardio moet doen na het krachttraining, dit om te voorkomen om spierafbraak tegen te gaan.

Wie o wie kan dit mij vertellen

Originally posted by Fanatik View Post
    Hallo mensen,

Ik zou graag wil weten hoeveel minuten ik aan cardio moet doen na het krachttraining, dit om te voorkomen om spierafbraak tegen te gaan.

Wie o wie kan dit mij vertellen
    formuleer beter zou ik zeggen! ik dacht dat er stond dat je cardio moet doen om spierafbraak te voorkomen.
    Maar om een antwoord te geven op je vraag, je kunt zoveel cardio doen als je wilt mits je eet (veel eet). Bereken je kcalbehoefte etc en maak een voedingsschema en kijk of je wel echt cardio nodig hebt met het behalen van je doelen.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Zijn wederom veel wegen naar rome.

je kan bijvoorbeeld tabata training van 4 minuten doen, je kan kiezen voor vetafbraak en dus lange tijd laag tempo. Je kan ook tempo van KT doorzetten en 20 min in rap tempo cardioen
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Geen enkele minuut.! Geen seconde!

Je bent dan al spiermassa aan het afbreken dus de vraag is zinloos.

Als je als doel hebt extra vet te verbranden dan doe je 20 tot 30 minuten maximaal lekker intensief cardio na ca 45 minuten intensief en up-tempo KT en klaar.
        Na de training direct een goede whey shake aangevuld met wat extra carbs en de spiereiwit afbraak stopt snel en herstel is dan volop in gang gezet.

De spiermassa die je verliest bij een training is minimaal, daar merk je vrijwel niets van. Als je verder maar goed en genoeg eet en voldoende eiwitten tot je beschikking hebt.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X