aankomen (niet snel genoeg)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aankomen (niet snel genoeg)

hey allemaal,

ik ben op dit moment bezig met aankomen.
    ik ben nu in 4,5 weken, 1 kilo aangekomen.
    is dit normaal of kan dit gerust wat sneller door mijn kcal optevoeren?

dat verbaast me best want ben maar:
    1,81meter
    57 kilo
    8% lichaamsvet
    en kom dan uit op kcal behoefte van 2800 kcal toch al erg veel.
    dan moet daar nog eens 500 kcal bij op.

is dat niet veels te veel voor mijn gewicht en lengte?
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

3300 kcal voor jou lengte is echt niet te veel hoor. Ik zit met mijn 1,76m ook aan deze kcal. Als je het niet erg vind dat je bf wat stijgt mag je de kcal zeker wat opvoeren.

Ik zou proberen van het iets op te schroeven, want 57kg op 1,81m is echt weinig. Je moet de hoeveelheid eten wel binnen krijgen natuurlijk. Probeer heel regelmatig te eten, zo om de 2/3 uur kleinere porties. Je zal merken dat je lichaam zich aanpast en vanzelf honger zal beginnen krijgen.

Succes!

Comment

Ik ben even lang als jou en ik zit op de 3473 kcals per dag.

Comment

ik ben 1cm langer en zit op 3547 kCal.
        heb laatst iets gelezen over snel makkelijk bijkomen door 3 liter volle melk bij je gewone voedsel en drinke te nemen voor 4 weken lang.
        dan gain je wel wat vet maar met die 57kg maakt dat echt niet uit.
        ik ga dit eens proberen vanaf volgende week, resultaten doe k dan wel in een topic zetten. (weeg nu 78kg, 182cm, 16,5%)

Comment

die kcal die iedereen hier nodig hebt, moet je niet te veel naar kijken. Bij iedereen ligt het anders op basis van type werk, sportfrequentie, welke sport, etc etc.

Maar ik denk dat je met een kilo per maand best tevreden kan zijn. Weet niet of je een beginner bent want dan zou het wat tegen kunnen vallen. Maar normaal gezien als je eenmaal wat langer bezig bent en je lichaam ook gewend raakt aan fitness dan is 1 kilo mooi hoor.

Comment

@TS 1 kg gainen per maand is prima joh. Lekker clean bulk.
            Dan pak je tenminste niet al te veel vet mee.
            Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X