Cutschema talal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutschema talal

    Heey iedereen,

    Zoals jullie al in me vorige voeding post hebben gelezen, wil ik gaan cutten.

    Zou er even streng naar gekeken kunnen worden, als er iets verkeerd iets even melden aub. Graag ook verbeteren.

    Ik train 3 x per week: split schema
    2 x per week cardio(1 dag spinnen 1 uur, 1 dagcardio 30 min)


    Zie bijlage: Voedingschema fitnesdag, rustdag komt nog
    Last edited by talalelh15; 28-12-2010, 21:52. Reason: Bijlage vergeten

  • #2
    geen bijlage

    Comment


    • #3
      Vergeet ik de bijlage :X
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Zou er even naar gekeken kunnen worden aub

        Comment


        • #5
          Zou de banaan van de pre naar de post workout verplaatsen, snelle suikers heb je niet vóór maar ná de training nodig.

          Rijstebloem bij maaltijd 1 vervangen door complexe koolhydraten (havermout/brinta)

          De muesli bij maaltijd 3 vervangen door brinta of havermout.

          voor de rest ziet het er aardig uit.


          Ik zet wel vraagtekens bij de soyamelk, omdat van ongefermenteerde soja produkten wordt gezegd dat het de opname van eiwitten blokkeerd.
          En dan nog een aantal andere nadelige efecten.
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

          Comment


          • #6
            Originally posted by okidoki71 View Post
            Zou de banaan van de pre naar de post workout verplaatsen, snelle suikers heb je niet vóór maar ná de training nodig.

            Rijstebloem bij maaltijd 1 vervangen door complexe koolhydraten (havermout/brinta)

            De muesli bij maaltijd 3 vervangen door brinta of havermout.

            voor de rest ziet het er aardig uit.


            Ik zet wel vraagtekens bij de soyamelk, omdat van ongefermenteerde soja produkten wordt gezegd dat het de opname van eiwitten blokkeerd.
            En dan nog een aantal andere nadelige efecten.
            Heey, bedankt voor je advies

            Rijstebloem doe ik, omdat ik van brinta/havermout teveel vezels binnenkrijg met gevolg vandien, staat ook in me schema.

            Muesli vervangen voor brinta wrm?

            Soyamelk moet wel, lactose intolarant. Ik had nog meer topics hierover, zoek maar even op.

            Comment


            • #7
              Originally posted by talalelh15 View Post
              Heey, bedankt voor je advies

              Rijstebloem doe ik, omdat ik van brinta/havermout teveel vezels binnenkrijg met gevolg vandien, staat ook in me schema.

              Muesli vervangen voor brinta wrm?

              Soyamelk moet wel, lactose intolarant. Ik had nog meer topics hierover, zoek maar even op.
              Van teveel vezels snelle stofwisseling?, is toch logisch en goed ook, dan ga je gewoon meer eten en niet zeuren.

              Muesli heeft meestal suikers, daarom

              je kan dus wel wat zuivel binnenkrijgen gezien je kwark in je schema, dan zou ik in jouw geval ipv soyamelk dan toch liever kiezen voor slagroom verdund met water, heb je ook melk maar dan minder lactose.
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

              Comment


              • #8
                Je wil cutten op 2800kcal maar je werkt er 3050 binnen elke dag?
                Failure is your friend

                Comment


                • #9
                  je moet neit half lezen, je ziet dat ik op die dag ook train(dus meer kh nodig, en cardio opdezelfde dag waarmee ik de kcal weg train)

                  Comment

                  Sidebar top desktop

                  Collapse

                  Actieve discussies

                  Collapse

                  Working...
                  X