Voedings schema + supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb op internet gelezen dat creatine met HMB een hele goeie combinatie is, door het HMB werkt de creatine dus een stuk beter, als ik creatine ga kopen neem ik daarom ook hmb erbij, jij zit zeker nog niet zo lang aan de creatine? angezien je 5 en 10 gram gebruikt...
    Last edited by Kraakerd; 05-01-2011, 15:13.

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
      Okeej duidelijk, welke suplementen gebruik je nog meer? Ik gebruik op dit moment alleen whey, ik wil casseïne met HMB gebruiken als ik niet meer aankom in massa, ik fitness nu ongeveer 7 maanden ik weeg 73 kilo ben ongeveer 1,80 lang en ik ben 17 jaar, welke suplementen raad je voor mij aan? Ik zit te denken aan vitaminen en mineralen pillen en omega 6 vetzuur pillen
      als je niet meer aankomt moet je gewoon meer voeding tot je nemen. je stopt met groeien als je niet genoeg kcal tot je neemt om te groeien. en deze hoeveelheid neemt steeds toe naarmate jij verder groeit. dus gewoon meer eten.

casseine eiwitten zijn verder een goede aanvulling om aan je dagelijkse hoeveelheid eiwitten te komen. ook een multivitamine op dagelijkse basis is een goede aanvulling.

omega 6 vetzuur pillen lijkt me geen goed idee. omega 6 krijg je al in zeer grote hoeveelheden binnen via je voeding, en je hebt nog meer echt niet nodig. waar je wellicht wel te weinig van binnenkrijgt zijn omega 3 vetzuren (visolie). als je dus vetzuren wilt supplementeren dan zou ik alleen omega 3 vetzuren supplementeren (Visolie en eventueel daarbij nog ALA)
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

O shit ik zeg het helemaal voorkeerd:S, ik bedoel dat ik creatine met HMB wil gaan gebruiken, maar dat wil ik pas gebruiken als ik niet zo snel meer in massa aankom

Comment

Ik neem 20 gram creatine per dag. Meer moet je ook echt niet doen, is zinloos want het wordt gewoon afgebroken. Je kunt creatine trouwens gewoon nu al gaan gebruiken. De dingen zoals oplaadfase, pauzes etc is achterhaald. Je kunt creatine gewoon als permanent supplement gebruiken, net zoals whey eigenlijk.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Ik vroeg laatst aan mijn fitness instructeur of ik creatine zal gebruiken, hij zei dat ik daar beter mee kan wachten tot ik niet echt meer aankom in massa, wat vinden jullie van dat advies? En kennen jullie mensen die creatine met HMB gebruiken en of die een verschil merken met of zonder HMB?

Comment

Advies: Luister niet naar fitness instructeurs. Zijn slechts enkele goeie. Creatine is een lichaamseigen stof en wat extra is altijd goed.

Zelf heb ik geen ervaring met HMB.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Ik heb de mijn eet tijden hier in gevuld en wat ik eet, de hoeveel heden in grammen eiwitten, khoolydraten en vetten klopen nog helmaal niet maar dat pas ik nog aan

wat vinden jullie ervan?
                Last edited by Kraakerd; 06-01-2011, 15:35.

Comment

Effe een nieuw berichtje, ik deed over die andere langer dan 5 minuten :P dan kan je het niet meer wijzigen, hier alsnog mijn voeding schema...
                  Attached Files

Comment

je hebt heel veel waardes verkeerd ingevuld want ik kom op 26000 kcal.

kipfilet beleg, je kunt beter gewoon kipfilet nemen, zit geen toegevoegd suiker en zout in.

ik mis groentes en nog steeds weinig vetten. neem eens vette vis, of volle melk.

Comment

Okeej maar als je effe goed leest, dan zie je dat ik al zei dat de grammen eiwitten,koolhydraten en vetten nog moeten worden veranderd :P

Comment

Nog effe een vraag, als je tijdens een maaltijd bijv. met het avond eten veel verzadigde vetten eet, en je neemt een whey shake, worden die eiwitten dan slechter of niet opgenomen?

Comment

tsja als die waardes niet kloppen kunnen we er weinig over zeggen, want dan weten we nog niet wat de verhoudingen zijn, dus pas dat maar eerst aan.

Comment

hoeveel gram is een afgestreken koffie schepje? En hoeveel gram is een broodje 35 gram ofsow?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X