Cutschema graag jullie opbouwende kritieke

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutschema graag jullie opbouwende kritieke

Nu heb ik na bijna 2 jaar besloten om eens serieus 16 weken te gaan cutten heb hierbij mijn schema opgesteld...sommige dingen heb ik genomen voor het "gemak" ivm school / in de bus of auto zitten.

Graag jullie mening

Behoefte is 3300 , cut dus op 3000 ongeveer , doe 5 x per week KT met daarna 20 minuten cardio op LIT

Ik vraag mij af welke maaltijd ik zou schrappen/vervangen op NIET -trainingsdagen om zo carbs te verminderen. Wat is jullie mening?
    Last edited by Raspberry; 05-01-2011, 15:11.

wat is je gewicht en vet%. en hoevaak train je per week?>
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

S'ochtends gewogen 99,8kg 1 meter 92 groot en 17% toen ik begon... train 3-5 keer per week :/ hoop dat dit goed is heb er toch tijd in gestoken heb schrik van jouw dyno je bent de cutmaster Heb er voor gezorgd dat iedere maaltijd +- 40 Eiwitten hadden - dit volgens Punani

Comment

je behoefte is rond de 3200 kcal per dag.
        om te cutten zou ik als ik jou was het volgende doen:

op trainingsdagen: 3000 kcal e250, k300, v88
        rustdagen: 2600 kcal: e250, k200, v88

zorg dat je iig rond de 100g carbs in de maaltijd na je training eet.
        in je huidige schema eet je nauwlijks tot geen carbs na je training.

verder zou ik niet 16 weken aan 1 stuk cutten. eerder iets als:
        8 weken cutten, 2 weken onderhoud, 8 weken cutten.

veel succes met cutten.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ja maar hoe verwerk ik die carbs dan zonder over mijn kcal te gaan? : / fuck mijn schema is fucked up... kan je aub zeggen wat ik dan zo moeten veranderen dan haal ik dat in huis want ik dacht echt dat het zo'n een goed schema was : / . Ik zelf heb nu geen benul hoe ik dit het beste kan aanpassen. Mvg Domé
          Last edited by Raspberry; 05-01-2011, 16:51.

Comment

En Dyno hoe zou dat schema van mij er dan uitzien op rustdagen? : / QUa voeding wat laat ik dan in mijn schema weg?

Comment

maak 2 schemas. 1 voor rustdag. 1 voor trainingsdag.
              je zult toch zelf moeten leren om een voedingsschema te maken. dat ga ik niet voor je doen.

als je 100g carbs na je training wilt eten. betekent dat dat je 200g hebt voor alle andere maaltijden. dan moet je eventueel andere maaltijden wat carbs schrappen.

Comment

In mijn geval eiwitten schrappen en carbs gewoon verhogen dus

Comment

Probleem met mijn schema is dat ik de meeste maaltijden uit eiwitten heb en daarom als ik eentje moet schrappen om mijn Kcal totaal omlaag te krijgen ik dan nog niet een maaltijd dan heb...post work-out met 100 carbs

Comment

Waarom 100 carbs NA training als ik mag vragen Dynobet?

Comment

DE AANGEPASTE VERSIE DYNOBET deze is voor trainingsdagen...die van rustdagen volgt nog al bij al moest ik niet zo panikeren

Comment

En moet nog eentje maken voor onderhoud maar dat zal niet zo moeilijk zijn mar eerst die 8 weken doorkomen he ;-) moet wel zeggen mijn nog niet perfecte schema voelde ik me toch aardig op ! Vorige keer dat ik 40 kilo afviel (crashdieet) voelde ik me slecht en zwak en ziekjes echt nice zo'n schema nu hopen dat de aangepaste versie nu wel goed is Ik hoor het wel van je dynobet !

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                          Waarom 100 carbs NA training als ik mag vragen Dynobet?

Iedereen doet dat en roept dat, alleen weet eigenlijk niemand waarom ze het doen.
                          Het kan wat meer volume geven in de spieren door extra vocht en wat nieuwe energie, kan soms handig zijn.
                          Verder doet het niks wat whey niet doet of kan.
                          Als je gewoon voldoende KH krijgt per dag dan is het ook goed.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oke dat is weer nice om te horen , hoe zit dat met mijn schema marnop heb je er nu iets op aan te merken? Of laat je het over aan Dynobet

Comment

Bumpzor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X