Afvallen met fruit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen met fruit?

Hallo,

Ik lees vaak dat je afvalt door fruit te eten --> vet verbranden .. maar het zit borde vol met snelle suikers dat is toch juist het tegen overgestelde van vet verliezen? (als je niet er na of voor gaat sporten)

bedankt

Originally posted by Martardt View Post
    Hallo,

Ik lees vaak dat je afvalt door fruit te eten --> vet verbranden .. maar het zit borde vol met snelle suikers dat is toch juist het tegen overgestelde van vet verliezen? (als je niet er na of voor gaat sporten)

bedankt
    waar lees je dat? voedingcentrum of andere site?
    je valt of door minder kcals te eten dan je nodig hebt.. als je onder behoefte eet maar wel veel suikers per dag (>200gr bv) dan zou ik eerlijk gezegd niet weten of je nog wel afvalt .. heb het nooit in de praktijk gedaan.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dat zijn mensen die alleen naar de weegschaal kijken. Die blindeloos staren op 2kg afgevallen, en niet naar de spiegel (of resultaat op langere duur) kijken.

Comment

nee volgens mij las ik het in: Feed the muscle burn the fat dat boek maar snapte dat stukje niet goed.

en het ging echt om vet verliezen

Comment

Je valt af door een kcal tekort te creëren.

Veel soorten fruit zijn caloriearm maar bevatten naast KH veel te weinig bruikbare voedingswaarden.

Comment

Ik zat laatst te lezen op bodybuilding.com over carb cycling, dit stukje was geschreven door twin peaks.
            Op no carbs en low carbs moest je bij 3 maaltijden een klein portie fruit tot je nemen van 50-100kcals om starvation te voorkomen. Ik zal het stukje morgen posten. En daarbij word verstaan onder bessen,bosvruchten etcc
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Martardt View Post
              nee volgens mij las ik het in: Feed the muscle burn the fat dat boek maar snapte dat stukje niet goed.

en het ging echt om vet verliezen
              Melk is ook al zoiets.. je kunt er door afvallen maar er zit wel lactose (suikers) in, ben benieuwd wat de rest zegt.

Comment

Ik zeg deze keer eens niks. Of moet ik alles blijven herhalen?
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Ik zeg deze keer eens niks. Of moet ik alles blijven herhalen?
                  ?? Als je niet wil posten, post dan ook niet

Comment

Al best lang geleden heb ik hier op het forum gelezen dat een appel meer energie kost om hem te verteren/verbranden, dan dat hij oplevert aan energie.

Verder nooit meer mee bezig gehouden of het klopt.. zal is kijken of ik wat gevonden krijg.

Edit : http://vetvetvet.punt.nl/?id=335661&r=1

Onder het mom van "negatieve calorieen"
                    Bij de comments onderaan beweren ze weer dat het bullshit is.

Comment

Morgen 300 appels inslaan dan

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                        Al best lang geleden heb ik hier op het forum gelezen dat een appel meer energie kost om hem te verteren/verbranden, dan dat hij oplevert aan energie.

Verder nooit meer mee bezig gehouden of het klopt.. zal is kijken of ik wat gevonden krijg.

Edit : Detestkop | Negatieve calorien | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz

Onder het mom van "negatieve calorieen"
                        Bij de comments onderaan beweren ze weer dat het bullshit is.

Onder de negatieve caloriën zouden o.a. pinda's vallen. De hele pinda's leveren je netto veel minder energie dan bijvoorbeeld een paar lepels pindakaas.
                        Dat komt doordat de pinda's niet of zeer slecht zouden kunnen worden verteerd. Het komt er grover dan grove pindakaas weer uit, bijna geheel zoals je het zou hebben doorgeslikt.

Het werd eens ergens verteld, misschien is daar iets over te vinden op het net.

ontopic:

mbt fruit.
                        Als fruit binnen je totaal cal inname valt dan kan je enkele soorten fruit zeer goed eten. Een appel bevat veel suikers, ja, dat is zo, maar die appel is ook een en al vezels die de negatieven van de suikers weer wat opheffen.
                        Daarnaast bevatten veel soorten fruit erg veel vitamine C en andere vitamines en mineralen. De vitamine C helpt mee met afbreken van vet, lichaamsvet dus. Veel citrusvruchten bevatten citric acid, dat is 1 van de beste vetafbrekers die er is.

Dus waarom geen fruit nemen, daarom dus, omdat het wel degelijk zou kunnen helpen op een gezonde manier vet af te breken.

Dat zelfde schijnt het geval te zijn met melk, melk kan helpen volgens diverse onderzoeken(schijnt, ik heb ze zelf niet gelezen)vet af te breken, ook door een aantal mineralen, vitamines en GH/IGF1 en verhoging van de GH en IGF1.
                        Dus het beetje lactose...is dan te verwaarlozen.
                        Ik ben de onderzoeken nog niet tegen gekomen, maar ze zouden er zijn.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dat klopt denk ik wel. als ik naar het toilet ben geweest nadat ik de vorige avond pinda's heb gehad lijkt het vrij veel op pindakaas:P
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Bodybuilding.com - Carbohydrate Cycling: What You Need To Know! - Twin Peak

Comment

HCG kuur soort sapjes kuur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X