voedingsschema stoops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Detecteer ik hier een neiging naar evil zijn?

@TS: Ik heb zo het vermoeden dat je inderdaad niet op 8% staat. Beide meetmethoden die je beschrijft zijn niet bijzonder nauwkeurig. Ik denk dat je gewoon je vetpercentage omlaag zult moeten brengen.
    is dit voedingsschema hier goed voor dan?
    ik doe trouwens 3-4x krachttrainning in de week, en 2x hiervan doe ik nog 1u spinning erna, in het weekend doe ik geen kracht maar ga ik 40 min lopen

Comment

Geen idee, staat weinig informatie bij je schema. Geen behoefte, geen hoeveelheden qua kcal, kh, ew en vetten... En eerlijk gezegd is het ook behoorlijk lastig te lezen. Zet het eens in een excel met de hoeveelheden en voedingswaarden erbij en reken ook je behoefte eens uit.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Geen idee, staat weinig informatie bij je schema. Geen behoefte, geen hoeveelheden qua kcal, kh, ew en vetten... En eerlijk gezegd is het ook behoorlijk lastig te lezen. Zet het eens in een excel met de hoeveelheden en voedingswaarden erbij en reken ook je behoefte eens uit.

heb mijn vetpercentage eens met die calculator op deze site uitgerekend, en dit zijn de antwoorden:

vetpercentage : 10.3%
        vetvrije massa: 61 kg
        dagelijkse behoefte : 2549 Kcal
        eiwitten: 134 gram
        vetten : 57 gram
        koolhydraten: 376 gram

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...