MAX-OT Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MAX-OT Voeding

Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb namelijk een stuk gelezen over de training en voeding. Training ziet er goed uit, maar bij voeding zet ik mijn vraagtekens.

53% Eiwit
    37% KH
    10% Vet

Inname per dag. Met een bulk van 3500kcal kom ik vrij moeilijk aan 464 gram eiwitten.

Iemand ervaring met MAX-OT?

Het artikel (zit ook reclame zooi bij): Max-Ot Complete Routine - DiscussBodybuilding.com
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Anyone?

Comment

Zelf uitvinden dan maar met eigen ervaringen:P

Comment

Ik moet hier eerlijk in zijn ik heb hier zelf nog wat over te leren. Maar een aan te raden gehalte is 30 - 36 % eiwit

44 - 54 % suiker en de rest vet.

Dus ik vind je samenstelling weinig vat houden met hetgeen ik tegenkwam. Natuurlijk is niemand echt consequent omdat niemand exact weet hoe het moet. Ik denk dat je best tegen het gemiddelde dat je vind op het net kan aanleunen en kan afwegen naargelang resultaten.

Of men wil niets zeggen omdat men die zaken voor zichzelf willen houden. Das gelijk het coca cola recept. Wereld vol kapitalisme dan krijg je dit.

iig meer succes met deze tips.
        Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
          Ik moet hier eerlijk in zijn ik heb hier zelf nog wat over te leren. Maar een aan te raden gehalte is 30 - 36 % eiwit

44 - 54 % suiker en de rest vet.
          en waar heb je die onzin dan vandaan gehaald?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            en waar heb je die onzin dan vandaan gehaald?
            van mensen zoals jij. Want je geeft ook niet beter dan "en waar heb je die onzin dan vandaan?" Onderbouw je stelling dan ook maar flappy.

Comment

Lol @ suikers:P

Ik kan nog wel aan een % van 45% Eiwit komen, maar ik denk dat ik het qua voeding maar bij mijn normale verdeling houdt.

Comment

Waarom zou je om en nabij de 50% suikers gaan nemen?
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

van mensen zoals jij. Want je geeft ook niet beter dan "en waar heb je die onzin dan vandaan?" Onderbouw je stelling dan ook maar flappy.
                  Mensen zoals mij kramen die onzin niet uit. Dus ga eerst maar eens nadenken over de overduidelijke fouten in je lappie tekst.

Comment

ZoZo..jij maak gelijk vrienden...

Comment

@ spaake: met suikers bedoel je koolhydraten. suikers zijn koolhydraten, maar niet alle koolhydraten zijn suikers. het laatste wat we willen hebben is nog een diabetespatiƫnt in deze door massaconsumptie aangetaste kapitalistische kutwereld
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Mensen zoals mij kramen die onzin niet uit. Dus ga eerst maar eens nadenken over de overduidelijke fouten in je lappie tekst.
                        Goed zoals ik bij mijn tekst zij, weet ik eerlijk gezegd ook niet of mijn gegevens correct zijn.

Ik vroeg al jouw tevens te verduidelijken wat je dan wel doet en dat doe je niet.

Dus eigenlijk komt die domme opmerking van jouw want je weigert ze tevens te verbeteren en daarom is deze domme opmerking tevens een deel van jouw omdat je niet de verantwoordelijkheid neemt hier correcte informatie tegenover te spiegelen.

Kvraag me af of je zou antwoorden of dat dan je eerlijk en oprecht antwoord zou zijn.

Neem me niet kwalijk voordat ik geen blad voor de mond neem. Zo ben ik opgevoed. Tevens u doet nog steeds wat u wilt. Neem me niet kwalijk als ik beledigend overkom want dat bedoel ik niet. Ik zie graag duidelijkheid in praatjes.

We zullen tegen een pilaar aangelopen zijn zonder dat we ervan wisten. Ik verontschuldig me even.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                          @ spaake: met suikers bedoel je koolhydraten. suikers zijn koolhydraten, maar niet alle koolhydraten zijn suikers. het laatste wat we willen hebben is nog een diabetespatiƫnt in deze door massaconsumptie aangetaste kapitalistische kutwereld
                          Persoon naar men hart. Ik heb het dan ook over 50 % waarvan 40 % complexe koolh. waaronder groene groenten, tarwe, etc.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                            ZoZo..jij maak gelijk vrienden...
                            Met vriendschap ben je niets als je begrijpt dat macht relaties doorbreekt. Marx is en blijft ne klootzak. Ma wel ene die goed zen brood verdient heeft peisk.

Comment

Kan ik mensen uit mijn topic houden?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X