Afvallen/groter worden, is me eetschema goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rotterdam010 View Post
    Ja ik eet nu een halve pot kwark in de middag, dan prop ik er nog een halve pot na het trainen savonds bij.

Drink per dag ruim 3 glazen melk, sommige dagen nog meer.

wat voor noten? geen tijgernootjes neem ik aan
    kwark is langzame eiwitten daaarom die bewaren voor het slapen gaan tijdens de nacht wordt het dan opgenomen.
    als je snel wilt herstellen na je training zal ik geen kwark eten, eerder een shake of voor je training een shake.

gewoon nootjes, cashewnoten ofzo

Comment

me hoogste prioriteit op dit moment is trouwens droog worden, en tegelijkertijd ook groeien..
      als je echt droog wil worden zou ik ook geen brood eten, veel te zout

Comment

Erik,

Ik ben al een tijdje beetje met krachttrainen, Dus ik heb al aardig wat massa, allleen wil nu denk ik eerst droog worden. zodat ik van daaruit in 1x volop massa kan gaan pompen met alle benodigheden die erbij horen..
        De keuze is aan jou natuurlijk, train op de manier die jij wil en streef persoonlijke doelen na.
        Maar als ik naar jouw gewicht en lengte kijk, heb je niet zo gek veel massa wanneer je ook nog spreekt over buikvet en een bol gezicht. Ik neem aan dat je droog wilt worden voor een goed gespierde look. Maar wat nou als de massa ontbreekt?
        Je zegt; "een beetje krachttraining" te hebben gedaan. Hieruit maak ik op dat je nog lang niet goed hebt getraind en dat de voeding ook niet goed is geweest. Neem maar van mij aan dat je met behulp van goed zware KT in combinatie met goede voeding er meer eer te behalen valt ten opzichte van droog trainen van een lichaam zonder massa. Maak je de keuze voor zware KT en goed uitgeballanceerde voeding ga je spiermassa aanzetten, je totale vetmassa gaat dalen evenals het vetpercentage. In mijn ogen is dat de beste keuze in jouw situatie, maar het blijft natuurlijk jouw eigen keus.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          De keuze is aan jou natuurlijk, train op de manier die jij wil en streef persoonlijke doelen na.
          Maar als ik naar jouw gewicht en lengte kijk, heb je niet zo gek veel massa wanneer je ook nog spreekt over buikvet en een bol gezicht. Ik neem aan dat je droog wilt worden voor een goed gespierde look. Maar wat nou als de massa ontbreekt?
          Je zegt; "een beetje krachttraining" te hebben gedaan. Hieruit maak ik op dat je nog lang niet goed hebt getraind en dat de voeding ook niet goed is geweest. Neem maar van mij aan dat je met behulp van goed zware KT in combinatie met goede voeding er meer eer te behalen valt ten opzichte van droog trainen van een lichaam zonder massa. Maak je de keuze voor zware KT en goed uitgeballanceerde voeding ga je spiermassa aanzetten, je totale vetmassa gaat dalen evenals het vetpercentage. In mijn ogen is dat de beste keuze in jouw situatie, maar het blijft natuurlijk jouw eigen keus.

He erik,

Ja klopt ik heb ook niet heel erg veel massa ofzo, zeker niet als ik mezelf ga vergelijken bij jullie waarschijnlijk. ben nu een jaar fulltime aan het trainen dus ik kan niet zeggen dat ik echt gespierd ben maar ik heb toch al de nodige vormingen. wel minimaal natuurlijk.
          Hebben jullie een idee voor me waar ik een goed voedingsschema vandaan kan halen? zodat ik me nu puur op het krachttrainen en me voeding kan letten zodat ik groter en droger word?

Comment

Ja krijg alles door me strot behalve bruin broot

kom op, zeg.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hier staat een excelsheet die je kunt invullen: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post776746

Lees de sticky`s over voeding om te weten welke producten passen in een goed voedingsschema. Post daarna het schema.

succes!

Comment

Bedankt voor je excelsheet,
                wil hem graag invullen maar ik heb nog geen flauw idee wat ik het beste kan eten op welke tijdstippen en hoeveel zonder daarbij aan te komen

Comment

Bedankt voor je excelsheet,
                  wil hem graag invullen maar ik heb nog geen flauw idee wat ik het beste kan eten op welke tijdstippen en hoeveel zonder daarbij aan te komen
                  zijn heel veel informatieve topics over te vinden op bodynet dus zoek en gij zult vinden! om je opweg te helpen:

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-training.html

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...out-snack.html

http://forum.bodynet.nl/algemeen/435...vetopslag.html

heeel veel informatie waar je heeel veel van kan leren

Comment

zijn doppinda's goed? (A)

Comment

Wat je eventueel kan eten als vervanger voor je bruin brood-'allergie' zijn die volkoren (of vezelrijk) wasa knackerbrod! Gewoon te halen in bijna elke supermarkt, en misschien beter voor je om binnen te houden.

Doppinda's zijn (iemand mag corrigeren) in principe goed te eten (de vetten in pinda's zijn verzadigd en dus goed voor je lichaam), daarnaast ongezouten cashewnoten, ongezouten pinda's etc ook goed!

Probeer ook pindakaas te eten op je brood/knackerbrod.

Verder moet je jezelf gewoon inlezen op verschillende webpagina's (en natuurlijk dit forum!!) over welke producten je lekker vindt, en hoe goed ze voor je zijn.

Zoals eerder aangegeven, heb je hier op het forum een excel sheet staan, waarin je jouw voedingsschema kunt invullen.

Hierin vul je jouw maaltijden in, en probeer je rekening te houden dat alle e/k/v's evenredig over je dag zijn verdeeld (ga niet in de ochtend 99% koolhydraten eten en de rest van de dag vullen met eieren en noten!) zoals eigenlijk iedereen hier aangeeft geldt: een gebalanceerde voeding werkt het beste!

Post je voedingsschema gerust hier op het forum, en wij kunnen je helpen het te verbeteren voor jouw doelen!

Succes!
                      You can't be everything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be.

Comment

gast what the fuck?
                        de topicstarter is gebanned en dit topic is een jaar oud? waarom reageer je hierop?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          gast what the fuck?
                          de topicstarter is gebanned en dit topic is een jaar oud? waarom reageer je hierop?
                          Excuses...had een search gedaan, maar vergeten naar de posting date te kijken.
                          You can't be everything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be.

Comment

hahahah mooie bump ??
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X