slechte eter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• slechte eter

ben een slechte eter..
    ik eet alleen goed smiddags ? en soms s'avonds maar smorgens krijg ik er amper 1 boterham in ? nu ik ben vanplan om iets meer te eten ? alleen neemt dit niet ontzettend veel tijd in beslag om al het eten voor de heledag meetenemen (op school)

ik ga dit doen :

smorgens :

proteine shake
    1 banaan
    1 glas fruitsap
    2 boterhammen met kipcurry en aardbijconfituur

om 10uur:

1appel

Om 12.30

-boterham choco
    -2x boterham met kippenwit
    -1x boterham kip curry

Om 15.15 (vlak voor training)

-Proteine shake
    -Banaan

(begin training om 15.45)

om 17,15 einde training)

-proteine shake

rond 19u

-vlees of kip
    -Spinazie
    -aardappels

23.30 (vlak voor het slapen gaan)

-nog 1 proteine shake

dit trekt waarschijnlijk op niets maar het is voor mij al heel veel lijkt me ?
    tips en aanpassingen altijd welkom. wel haalbare dingen

greetz vinniee

Originally posted by Vinniee_95 View Post
    ben een slechte eter..
    ik eet alleen goed smiddags ? en soms s'avonds maar smorgens krijg ik er amper 1 boterham in ? nu ik ben vanplan om iets meer te eten ? alleen neemt dit niet ontzettend veel tijd in beslag om al het eten voor de heledag meetenemen (op school)
    Lees ik het nu goed en plaats je achter elke normale zin een vraagteken, en achter een vraagzin geen vraagteken ? Jij bent de enige die iets kan veranderen aan je eigen eetpatroon.. Je zult toch zelf de discipline moeten opbrengen om op de juiste momenten het juiste te eten.

Comment

hoppa weer 1 ga je voor het guinnes book of records?

Comment

Dus in net als al je vorige topics waarin mensen hebben gezegt dat je de stickies moet lezen negeer je?

Of

Is dit je 1ste poging tot een voedingsschema. Zoja, Zet de eiwit,koolhydraat,vetten verhouding erbij. En de productkeuzes zijn niet goed. Ga maar rondgooglen, naar eiwit, kh,vet voedsel.

Dat jij al een shake heb gekocht -_-

Edit: Ojaah 3 shakes op een dag???

Comment

wat een sukkel.....

Comment

pfff heb je topics even nagekeken Vinnieee, hoe moet je kuren? gast..... wtf..
            en nog 2 andere topics over schema.

genoeg hulp gekregen, maar je neemt het niet aan. dombo....

Comment

FM.............we hebben al 2 figuren die graag schelden als iemand een andere visie heeft...... jij nu ook? en dan in 2 posts achter elkaar....Niet doen, je verlaagt jezelf daarmee.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

wat je nu wil gaan eten zijn 1900 kcal. De gemiddelde nederlandse man, die dus niet aan intensieve krachttraining doet en als doel heeft om te groeien, eet al 2500 kcal per dag.

Dus wat denk je zelf dat iemand nodig heeft als die wel wil aankomen en groeien? je raad het al. zeker meer als die 1900 kcal. en waarschijnlijk ook meer als die 2500 kcal.

probeer bijvoorbeeld een omelet van een aantal hele eieren erbij te proppen in je schema. bij elke proteine shake doe je nog een flink glas melk.

de proteine shake voor het slapen vervang je door bijvoorbeeld 200g kipfilet, een 5 hele eieren, of een bakje kwark van 500g (met eventueel wat zoetstof of suikervrije siroop).
                ---------------------------

Dat zou al een begin zijn, maar er kan nog meer beter. pas eerst dit maar eens aan. bereken daarna hoeveel kcal je in totaal binnenkrijgt met je schema. hoeveel gram eiwitten, koolhydraten en vetten. dan krijg je ook een beter inzicht of hetgeen je nu doet wel of niet goed is.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                  wat een sukkel.....
                  Mag ik je eraan herinneren dat jij in het begin en soms nog steeds met nutteloze topics/vragen kwam/kom aanzetten?!........en andermans spierballen gebruikt om (je eigen imago wat op te fleuren) te posten als je eigen?...
                  Slaat gewoon nergens op om zo te reageren..
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik begrijp de negatieve reacties wel. De ts heeft al ettelijke topics gemaakt waar er meerdere malen word aanbevolen om de stickys te lezen.

Hij zou zich beter wat minder bezig houden met topics maken en zorgen maken "of het wel nut heeft" en gewoon beginnen knallen met een voedingsschema en een trainingsschema(dat hij gemakkelijk kan vinden in de stickys).

imho he.

Comment

TS opent meerdere topics indd met dezelfde vraag die in principe al beantwoord is.
                      heb ik nooit gedaan, okidoki ik heb voor dat gedoe in het begin verontschuldigingen aangeboden. maar heb nooit 4 topics over hetzelfde onderwerp geopend. als jij graag wilt mierenneuken doe je dat maar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X