Sporten, voor of na het eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sporten, voor of na het eten

OK, my first post

Ik heb een vraagje, na een tijd lang lezen op het forum heb ik me ook aangemeld. Hoop sticky's gelezen ook, erg handig , thanx daarvoor!

Voornamelijk mijn doel: afvallen, betere conditie

Maar, mijn vraag is dus:
    Ik heb (ja niet lachen, moet ergens beginnen) sinds vorige week een wii "spel" gekocht, dat het ea sports active 2, daarbij kan je trainen voor conditie en met gewichtjes / elastische weerstandsband) meestal doe ik dat nu een half uur. Dan zweet ik me ook echt helemaal rot (niet zo raar als je een jaar op je luie reet hebt gezeten enzo)

En ik vind het prettigst om te trainen voor het avond-eten.

Maar, ik vraag me af, is dat wel goed als je als doel afvallen hebt.
    Kan je beter na het eten sporten, zowieso moet je dan weer 2 uur wachten denk voor dat het gezakt is, sporten met een volle maag is niet zo fijn.

Kort gezegd, ik vraag me dus af wat beter is , voor het eten sporten of sporten en daarna gewoon avond eten.

Kon het niet vinden via de zoek functie, sorry als het wel ergens staat

Alvast bedankt, mocht er iemand reageren

maakt niet uit.
    wanneer je dit prettiger vindt gewoon voor het eten blijven doen.
    eet alleen niet te laat na je training. of eet iets kleins voor het sporten.
    wel vraag ik me af of je de wii wel serieus kunt nemen als het gaat om sporten!!??
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

als je wakker wordt, gelijk een half uurtje en dan pas ontbijt en voor het avondeten een half uur of langer.

Maar liever gewoon in de buitenlucht op nuchtere maag een half uurtje lopen en voor de avond ook.
      De wii als speeltje houden dan. En als het ff kan, dan ga je naar de sportschool en ga je om de dag lekker wat krachttraining doen en daarna een stukje cardio. Dan zal je beter en effectiever afvallen.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        als je wakker wordt, gelijk een half uurtje en dan pas ontbijt en voor het avondeten een half uur of langer.

Maar liever gewoon in de buitenlucht op nuchtere maag een half uurtje lopen en voor de avond ook.
        De wii als speeltje houden dan. En als het ff kan, dan ga je naar de sportschool en ga je om de dag lekker wat krachttraining doen en daarna een stukje cardio. Dan zal je beter en effectiever afvallen.
        Bedankt voor je snelle antwoord

Ok, dus wel voor het avondeten.
        Bedoel je met lopen hardlopen? of gewoon lopen?
        Ik begin meestal pas om half 10 met werken, dus een half uurtje iets doen is wel tijd voor

Helaas geen geld voor een sportschool ik blijf wel even bij de wii, om te starten. Is dat niet goed dan? want je traint veel verschillende spieren + conditie. Ik heb van wii fit wel gehoord dat dat niet zo is, dit is met hartslag meter e.d. en naar mijn mening veel uitgebreider (maar t zal nooit een sportschool vervangen daar ben ik het mee eens)

Ik heb ook nog een crosstrainer thuis, misschien kan ik dat er ook bij gaan doen. voor de afwisseling ofzo..

Thanx voor je berichtje

Comment

Ja met lopen bedoel ik idd hardlopen/joggen.
          Je hebt een crosstrainer, ideaal........ dus je kan lekker afwisselen. Dan wordt het niet zo snel vervelend.
          De crosstrainer, als je 30minuten daar op staat dan steeds per 5 minuten afwisselen vooruit en achteruit.
          Als je eenmaal wat meer conditie hebt opgebouwd dan ka je afentoe een HIIT vorm doen, 2 minuten normaal rustig tempo dan een minuut voluit hoog tempo en zo door tot een minuut of 12/15.

Geen geld...hmm, voor vanaf een paar tientjes heb je al van marktplaats wat simpel spul om thuis mee te beginnen. Goedkoop apparaat uitzoeken en lekker laag bod doen. Zelfs een apparaat met rubbers of elastieken kan al veel doen voor een beginner.
          succes.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ok, thanx voor je tips.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X