3 Liter water binnen een uur wegwerken, slecht of goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 Liter water binnen een uur wegwerken, slecht of goed?

Ik vul mn fles meestal met water (1,5 liter) daarna vul ik het weer. maar ik drink binnen uur al 3 liter. is dat wel goed of?
    Never send a boy to do a mans job!

tijdens het trainen? als je net wakker wordt? wanneer doe je dat?
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Uitkijken dat je niet teveel drinkt man, anders heb je kans op watervergiftiging...
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

meestal. laat in de avond. na me training. dan heb ik ook een flinke dorst. drink ook om de 2 3 uur paar glazen water. ook tijdens mijn training 500 mili water.
        dus het komt wel op een 3 liter per dag.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

3 liter is nog wel gewoon normaal te noemen op een dag, zeker als je ook een hele zooi wegzweet ( neem ik aan) tijdens het sporten.
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Je lichaam neemt maar 300 ml op per uur oid . dus van te voren jezelf goed nat maken.. voordrinken.. krijg je erna ook minder dorst

Comment

3 liter op een dag zal niet zo'n probleem zijn gok. Deel wat je niet opneemt pis je er toch wel uit.

Watervergifteging is denk ik pas later. Heb zelf op avonden onder het gebruik van andere middelen die uitdrogen (nieren nemen geen water op) wel meer op denk ik. Voor zover ik kan merken nergens last van.

Comment

Ik drink tijdens training alleen al gemakkelijk 2 liter.. 3 liter is echt niet zoveel..
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

eerst is het 3 liter per uur en dan 3 liter per dag. Is wel een verschil.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                    Ik vul mn fles meestal met water (1,5 liter) daarna vul ik het weer. maar ik drink binnen uur al 3 liter. is dat wel goed of?
                    wat denk je zelf?
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

3 l per uur? nee das niet gezond.

Comment

k heb het ff opgezocht...

watervergiftiging kan al bij 3 liter per uur optreden. meeste kans heb je dan als je er niets bij eet.
                        Ik ben niet dik, ik ben gewoon te klein voor me gewicht!

Comment

beetje veel, niet handig dus..

Comment

Ik zou er 6 liter van maken.
                            Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Als je teveel drinkt plas je teveel zouten en mineralen uit, niet goed dus. Maar dan moet je wel erg veel drinken op een dag voor dat gebeurt. De meningen zijn verdeeld of dit al bij 3 liter schadelijk is. Vraag ik me alleen af of je de rest van de dag dan helemaal niets meer drinkt ? Want dat lijkt me helemaal niet goed voor je lichaam.
                              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X