Laurens' voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laurens' voedingsschema

Beste mensen,

Bij deze mijn voedingsschema.
    Mijn doel is om zeker 1kg per maand aan te komen, ik heb er niet de aanleg voor, dus zal extra hard werken worden. Vandaar dat ik graag een top-schema heb.

Aan de hand v/h schema. Mijn vragen:
    1. Is het verstandig om er ergens nog magere kwark tussen te zetten? Ik overwoog om alleen magere kwark op niet-traininsdagen te eten, aangezien ik dan geen eiwitshakes neem.
    2. Heeft iemand tips, misschien wat meer variatie?

Ben erg benieuwd naar de reacties! Bedankt hiervoor alvast!

Gr! Laurens
    Attached Files
    Failure will never overtake you, if your determination to succeed is strong enough.

Ik zou sowieso de fris eruit gooien, is alleen maar slecht voor je. Tevens zou ik kwark voor het slapen nemen in plaats van een whey shake. De whey shake bevat snelle eiwitten, terwijl je in je slaap beter langzame eiwitten nodig hebt om je spieren van bouwstenen te voorzien. Deze 'langzame' eiwitten zitten in kwark. Op advies van andere leden raad ik ook jou franse kwark aan, omdat deze veel eiwitten bevatten.

De appels zou je in principe ook kunnen schrappen, die hebben alleen maar veel vocht en suikers en niet echt een goede voedingswaarde voor je om aan te komen. Daarnaast zou ik wat meer noten door je maaltijd gooien(cashew, macadamia) , ongeveer 60 gram of meer zodat je toch wat meer vet binnen krijgt. Je kan daarvoor ook een vette vis nemen.
    Building to a better me

Comment

oke thanks voor de input! ik zal de kwark en noten zeker in het schema verwerken.
      de fris is ivm creatine, die wordt volgens mij sneller opgenomen met een suikerhoudende drank.
      Failure will never overtake you, if your determination to succeed is strong enough.

Comment

Originally posted by laurens88 View Post
        de fris is ivm creatine, die wordt volgens mij sneller opgenomen met een suikerhoudende drank.
        Ik pleurde het gewoon erbij in mijn whey shake.
        Of dronk het gewoon met water.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ah oke! dank!

Comment

heeft iemand misschien nog awt tips voor de variatie?

Comment

niemand? :P

Comment

beste mensen,

heeft iemand nog tips voor dit voedingsschema.. ik wil graag 1kg per maand aankomen

Comment

creatine gaat kapot in koolzuurhoudende drank, geen boter op je brood doen en 's avonds geen brood meer eten. Is nergens voor nodig.
                  Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

oke thanks voor je input!

verder nog mensen met tips? alvast dank

Comment

Ik zou inderdaad de boter op je brood achter wegen laten, maar let wel op dat je nog genoeg (gezonde!) vetten binnen krijgt. Ik zou als ik jou was dus op enkele momenten de kipfilet vervangen door pindakaas.
                      ------------------
                      Persoonlijk, (maar dat is mijn mening) zou ik veel hoger gaan zitten in je vetten en je eiwitten. Maar je hebt de voedingswaarden van de kipfilets achterwegen gelaten, ik kan echter niet oordelen of dit genoeg is aangezien er geen eenheden achter staan.
                      ------------------
                      Als je met muesli losse korrels bedoeld dan is het goed, zijn ze aan elkaar geplakt met honing of suikers dan zou ik deze vervangen door havermout. Overigens is muesli veel moeilijker te hydrateren (nat en papperig maken) dan havermout waardoor het droog, goor en korrelig word.
                      ------------------
                      Ik zou verder nog de whey shake voor het slapen vervangen door een product met casseïne eiwitten, deze vind je vooral in kwark.
                      ------------------
                      Wat is je gewicht eigenlijk? Want als je 100kg VVM hebt zal je met dit schema wss nog steeds niet aankomen!
                      ------------------
                      Ik zou de aardappelen vervangen door (basmati of zilvervlies) rijst.
                      ------------------
                      Ik zou de producten met een hoge glycemische index (GI, google) zoals sinaasappelsap alleen maar nemen vlak na het slapen en onmiddelijk na het trainen. Als je niet trained, zou ik ze vervangen door een product met een lagere GI.
                      Last edited by Jacked; 09-06-2011, 17:58. Reason: Toevoeging vraag
                      Never Back Down.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X