Hoi ik misbruik ff de account van mn vriendin. Ik ben een man van 28 en doe aan 1/4e triathlons en kitesurfen, tennis en doe ook nog 1x per week kracht training. Ik plaats hier mijn schema omdat ik niet aan voldoende kcal kom? of ik maak een fout. Oja ik ben 182lang en weeg 85kg er moet dus gewicht af en prestatie bij. en dan moet ik volgens mij meeeeer eten.
Voeding multi sporter
Collapse
X
-
-
Over duursport kan ik je niet veel vertellen productkeuze wel: Vergroot je ontbijt maar gewoon.
2de maaltijd maak er meer eieren van, meer brood. Geen appelstroop of neem die van zonnatura.
3de: neem de tonijn maar gewoon helemaal, rosbief hoeft er niet perse bij dan.
4de.Appel naar de ochtend
5de: geen muesli. Liever Hele bak kwark+ voor de smaak(beetje whey als je dat hebt) anders honing.
6de geen sapjes.
Comment
-
Originally posted by yvonnes View PostIk wil afvallen ivm duursport prestaties. Maar wil wel een beetje mannelijk lichaam houden
Ik train nu ongeveer 7 uur. dus alle sporten bij elkaar per week. Op zoń weegschaal is mijn bf 20% veel teveel.
Eet dit gedurende 2 weken en je metabolisme zal versnellen, daarna kan je terugcutten tot 20% onder onderhoud gedurende 8 weken, daarna 2 weken op onderhoud en vervolgens weer 8 weken onder onderhoud, dit houd je aan tot gewenste resultaat.
wat betreft je voedingskeuze zit je vrij goed, ik weet dat duursporters veel koolhydraten moeten eten, maar het precieze weet ik er niet van.
ik zou zeggen 2 gram per kg lichaamsgewicht aan eiwitten
1gram per kg lichaamsgewicht aan vetten
de rest aan koolhydraten
voor het slapen gaan trage eiwitten nemen..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Top Ik heb mijn schema aangepast. Hier is de nieuwe.Attached Files
Comment
-
haha goedzo,
Manderijn in de avond weghalen zijn onnodige suikers.
Ontbijt zal ik echt lekker groot maken: 500 gram havermout+ 500 ml melk+ whey. Die whey moet je gelijk met water innemen en dan een half uur daarna je ontbijtje vrete.
En kwark gewoon 500 gram nemen, je lichaam zit anders heel de n8 zonder eiwitten. 200 gram doet niks.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Posthaha goedzo,
Manderijn in de avond weghalen zijn onnodige suikers.
Ontbijt zal ik echt lekker groot maken: 500 gram havermout+ 500 ml melk+ whey. Die whey moet je gelijk met water innemen en dan een half uur daarna je ontbijtje vrete.
En kwark gewoon 500 gram nemen, je lichaam zit anders heel de n8 zonder eiwitten. 200 gram doet niks.
Comment
-
Weer een aangepast schema. Ik krijg alleen s,avonds geen 500gr kwark door mn keel. vandaar de 250gr. Ik heb net mijn ontbijt op maar het voelt wel raar dat zoveel eten helpt met een lager bf%, ik heb nu wel meer energie om te sporten.Attached Files
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment