Voeding multi sporter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding multi sporter

Hoi ik misbruik ff de account van mn vriendin. Ik ben een man van 28 en doe aan 1/4e triathlons en kitesurfen, tennis en doe ook nog 1x per week kracht training. Ik plaats hier mijn schema omdat ik niet aan voldoende kcal kom? of ik maak een fout. Oja ik ben 182lang en weeg 85kg er moet dus gewicht af en prestatie bij. en dan moet ik volgens mij meeeeer eten.
    Attached Files

Je verdeling is wat slecht helaas, ik kan je pas helpen als ik weet wat je doel is. Bulk of cut?

Comment

Hoeveel keer train je per week?, Wat doe je qua werk?, wat is je BF?
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik wil afvallen ivm duursport prestaties. Maar wil wel een beetje mannelijk lichaam houden
        Ik train nu ongeveer 7 uur. dus alle sporten bij elkaar per week. Op zoń weegschaal is mijn bf 20% veel teveel.
        Last edited by yvonnes; 28-02-2011, 16:46.

Comment

Over duursport kan ik je niet veel vertellen productkeuze wel: Vergroot je ontbijt maar gewoon.
          2de maaltijd maak er meer eieren van, meer brood. Geen appelstroop of neem die van zonnatura.
          3de: neem de tonijn maar gewoon helemaal, rosbief hoeft er niet perse bij dan.
          4de.Appel naar de ochtend
          5de: geen muesli. Liever Hele bak kwark+ voor de smaak(beetje whey als je dat hebt) anders honing.
          6de geen sapjes.

Comment

Ik heb whey, dus ik ga m gelijk aan passen. Alvast bedankt voor de tips

Comment

Originally posted by yvonnes View Post
              Ik wil afvallen ivm duursport prestaties. Maar wil wel een beetje mannelijk lichaam houden
              Ik train nu ongeveer 7 uur. dus alle sporten bij elkaar per week. Op zoń weegschaal is mijn bf 20% veel teveel.
              Zoiezo eet je veel te weinig maar dat wist je al dus wat je kan doen de komende tijd is je kcal stapsgewijs op te voeren naar 10% boven onderhoud, (reken je onderhoud uit).
              Eet dit gedurende 2 weken en je metabolisme zal versnellen, daarna kan je terugcutten tot 20% onder onderhoud gedurende 8 weken, daarna 2 weken op onderhoud en vervolgens weer 8 weken onder onderhoud, dit houd je aan tot gewenste resultaat.

wat betreft je voedingskeuze zit je vrij goed, ik weet dat duursporters veel koolhydraten moeten eten, maar het precieze weet ik er niet van.

ik zou zeggen 2 gram per kg lichaamsgewicht aan eiwitten
              1gram per kg lichaamsgewicht aan vetten
              de rest aan koolhydraten

voor het slapen gaan trage eiwitten nemen.
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

Top Ik heb mijn schema aangepast. Hier is de nieuwe.
                Attached Files

Comment

haha goedzo,

Manderijn in de avond weghalen zijn onnodige suikers.

Ontbijt zal ik echt lekker groot maken: 500 gram havermout+ 500 ml melk+ whey. Die whey moet je gelijk met water innemen en dan een half uur daarna je ontbijtje vrete.

En kwark gewoon 500 gram nemen, je lichaam zit anders heel de n8 zonder eiwitten. 200 gram doet niks.

Comment

Top ik zal mijn schema morgen verder aanpassen Bedankt.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      haha goedzo,

Manderijn in de avond weghalen zijn onnodige suikers.

Ontbijt zal ik echt lekker groot maken: 500 gram havermout+ 500 ml melk+ whey. Die whey moet je gelijk met water innemen en dan een half uur daarna je ontbijtje vrete.

En kwark gewoon 500 gram nemen, je lichaam zit anders heel de n8 zonder eiwitten. 200 gram doet niks.
                      500 gram? u serial?

Comment

XD stupid me: 100 gram/ 50 gram.

Comment

Weer een aangepast schema. Ik krijg alleen s,avonds geen 500gr kwark door mn keel. vandaar de 250gr. Ik heb net mijn ontbijt op maar het voelt wel raar dat zoveel eten helpt met een lager bf%, ik heb nu wel meer energie om te sporten.
                          Attached Files

Comment

welke kwark eet jij dan? 32,5 gram eiwitten in 250gram kwark?
                            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik heb de meeste info hier Voedingswaarde kwark, magere per 100 gram of portie. vandaan.
                              Ik zal het is vergelijken met wat er op de pot staat ?
                              Last edited by yvonnes; 02-03-2011, 17:46.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X