kwark overdag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kwark overdag?

collega's,

Over een dag gesproken heb ik vanaf een uur na mijn ontbijt tot het avond eten eigenlijk de hele tijd een beetje honger..
    nou weet ik dat dit niet zo gek is bij het cutten, maar na het avondeten ga ik trainen en dan neem ik gelijk daarna een shake met maizena (props to marnop) en daarna vrij kort daarop (anderhalf uur) 450 gram kwark..

Dit is vrij veel voeding op een kort tijdsbestek en ook hier weet ik de reden voor (rondom training veel nodig..), maar nou vroeg ik me af of het niet mogelijk was om bijvoorbeeld mijn kwark voor de helft op te eten en de andere helft de volgende middag..
    Ik merk dat ik van kwark een erg vol gevoel krijg en ik denk dat ik hier veel plezier van heb overdag..
    Graag jullie gedachte hierover!

ik lees laatste tijd veel over maizena na het trainen...
    n eem je dit voor snelle suikers??

zoja wat is het :P
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post

het is in plaats van suikers idd.. het zijn snelle koolhydraten waar je lichaam nog wat mee kan, wat bij suikers minder het geval is..

maar dat is niet mijn vraag

Comment

Voor zover ik weet zitten er in kwark langzame eiwitten, dus het is beter om het voor het slapen te eten ivm het herstel van je lichaam.

Comment

Kwark kan gewoon overdags ook hoor..geen probleem..

En uiteraard voor het slapen..

Comment

Originally posted by richard21 View Post

Lees maar het topic.. is een banaan goed na work out?

Hier gaat het ook over maizena..

Comment

Het is wel het best dat je geen honger krijgt. Vanaf dat je honger hebt is het te laat eigelijk.
              Dus probeer zeker genoeg tussendoor te eten. en 250gram kwark in voormiddag ofzo en dan nog eens 250gram voor slapen mag perfect. Zorg wel datje genoeg voeding binnen hebt voor het slapen.
              While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by Saint2D View Post
                Het is wel het best dat je geen honger krijgt. Vanaf dat je honger hebt is het te laat eigelijk.
                Dus probeer zeker genoeg tussendoor te eten. en 250gram kwark in voormiddag ofzo en dan nog eens 250gram voor slapen mag perfect. Zorg wel datje genoeg voeding binnen hebt voor het slapen.
                uiteindelijk gaat het toch wel om wat goed voelt toch?
                overdag heb ik honger en 's avonds zit ik goed vol.. dus een beetje schuiven is wel een goede optie dan? bedankt

Comment

Is je 1e maaltijd na ontbijt in de avond pas dan?

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                    Is je 1e maaltijd na ontbijt in de avond pas dan?
                    lol nee ik eet om 7 uur mijn ontbijt, om 10:30 een boterham met pindakaas en komkommer, om 12:00 150gram kip met 2 eieren en om 15:00 weer een boterham met pindakaas en komkommer..
                    lijkt nog best wat maar het vult voor geen meter

Comment

1 boterham is vrij weinig. Honger gevoel kan wellicht komen doordat je te weinig (complexe) koolhydraten binnenkrijgt.

Comment

Je eet gewoon veel te weinig.

Comment

Originally posted by strs View Post
                          1 boterham is vrij weinig. Honger gevoel kan wellicht komen doordat je te weinig (complexe) koolhydraten binnenkrijgt.
                          ik eet over de gehele dag ~240 gram carbs, waarvan 200 gram zo ongeveer complex (havermout, volkoren brood, groente en rijst)
                          ik zit in de cut dus kan niet echt carbs gaan toevoegen lijkt me..

Comment

Je eet slecht hoor, Eiwitten slecht verdeeld en er valt ook niet veel eiwit te verdelen:P

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              Je eet gewoon veel te weinig.
                              wat weet jij daar van? beetje kort door de bocht..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X