Leo's UD2 BULK escapade

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leo's UD2 BULK escapade

De komende 4 weken (vanaf volgende week maandag) wil ik de bulk variant proberen en deze schema's heb ik erbij gemaakt. Zit het goed in elkaar zo?

Het schema voor maandag en dinsdag doe ik dus ook op woensdag (staat niet in te titel).

Het doel is een heel klein beetje vet burnen, maar grotendeels massa aanzetten. Heb voor de low dagen 20% onder mn behoefte ingevuld en de zaterdag/zondag 300 kcal boven mn behoefte
    Attached Files
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Ik denk niet dat er al veel mensen hier de bulk variant hebben gedaan. Schema's zien er proper uit, geen idee of ze ook goed zijn...

Waarom zonnebloemolie, olijfolie en mct olie? En niet gewoon 1 van de 3

Verder succes met je bulk he
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

MCT olie omdat dat goed is tijdens de lowdagen op ud2, zonnebloemolie omdat ik het lekker vind in mn gerechten tijdens de carbup en olijfolie omdat ik het heb staan

Verder wacht ik ook een beetje dynobets reactie af, aangezien hij er ook mee bezig is (/was)
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Veel anaboliteitheid gewenst en succes dikzak.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Thanks ouwe magere dunne junk

Comment

heb je schemas nog niet bekeken.

maar maandag + dinsdag:
            10-20% onder behoefte
            100-120g carbs sprijden over de maaltijden.
            eiwitten en vetten ook evenredig over de dag spreiden.

woensdag = zelfde als maandag en dinsdag, behalve dat kcal op behoefte zijn.

carb load = zelfde als normaal

zaterdag zondag = 300-500 kcal boven behoefte (zelfde als in de cut deze dagen, maar een stuk hoger qua kcal. vooral carbs hoger).
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

paar kleine dingetjes veranderd, en nou heb ik:

gemiddeld onderhoud: 3700 kcal

depletiondagen: 3000 kcal / 250 ew / 100 kh / 175 vet
              woensdag: 3600 kcal / 250 ew / 110 kh / 230 vet
              donderdag begin: 2250 kcal / 190 ew / 75 kh / 130 vet
              donderdag avond + vrijdag: 7000 kcal / 365 ew / 1200 kh / 100 vet
              zaterdag powertraining: 4000 kcal / 240 ew / 550 kh / 75 vet
              zondag: 4000 kcal / 250 ew / 480 kh / 90 vet. Richting de avond geen kh meer.

Bedoeling is het vetpercentage stabiel te houden / iets te laten dalen en de rest buffness

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X