PH waarde Magere kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PH waarde Magere kwark

Iemand enig idee wat de PH-Waarde van magere kwark is? Dit omdat ik zure voedsel moet vermijden ivm mijn tanden. Helaas is mijn glazuur flink aangetast en glazuur komt helaas niet terug.

Direct na het eten spoel ik mijn mond en een half uur tot 3 kwartier na het eten van de kwark mijn tanden.

Google is je vriend.

Volgens dit document valt kwark wel mee:

http://www.ardra.nl/index2.php?optio...do_pdf=1&id=41
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

pH zal iets van 4 à 5 zijn.
      Zal ook zomaar kunnen dat het per merk verschilt. Als je het echt wilt weten, je hebt van die simpele papiertjes die je zeg maar ergens in stopt, en die dan verkleuren en dat geeft dan de pH waarde aan. Geen idee waar je die moet halen, maar zal totaal niet duur zijn.

Comment

Originally posted by Race_monster View Post
        Direct na het eten spoel ik mijn mond en een half uur tot 3 kwartier na het eten van de kwark mijn tanden.
        Hier ben ik wel even nieuwsgierig naar: Als je je mond goed hebt gespoeld, zal de pH weer zo goed als neutraal zijn. Welk voordeel heeft het naderhand poetsen van de tanden dan? Dat is toch enkel voor de tandplaque? (Uiteraard heb ik niks gezegd als je de kwarkt voor het slapengaan eet:'))
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik ben zelf laatst naar de tandarts geweest en deze gaf me dezelfde raad:

zoveel mogelijk frisdrank/fruitsap/zure voeding te mijden in je mond.

Zo snel mogelijke doorslikke die hap

Het beste wat je kunt doen is idd rap je mond spoelen met wat water en het komt in orde

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
            Hier ben ik wel even nieuwsgierig naar: Als je je mond goed hebt gespoeld, zal de pH weer zo goed als neutraal zijn. Welk voordeel heeft het naderhand poetsen van de tanden dan? Dat is toch enkel voor de tandplaque? (Uiteraard heb ik niks gezegd als je de kwarkt voor het slapengaan eet:'))
            D'r zit zuur in resten die op/tussen je tanden en kiezen blijft zitten. Tandpasta is erg basisch, en neutraliseert dat zuur. Daarom moet je ook 2 minuten poetsen; dat is zodat de tandpasta genoeg tijd heeft om al het zuur weg te laten reageren.

Water alleen is dus lang niet genoeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X