pure whey met brinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pure whey met brinta

Hallo allemaal.
    Heb sinds gister pure whey in huis gehaald en kreeg ook te horen dat het goed is om sochtends brinta pap erbij te eten.
    Hij zij ook dat ik de brinta kon miksen met de pure whey.
    bedoelt hij daarmee dat ik in mijn shake een schepje brinta erbij moet doen en deze shake en daarna opdrink. Of dat ik in mijn brinta pap een schepje pure whey erbij moet doen?
    Zijn er nog meer mensen die het sochtends op deze manier mixen?

Wat ik doe is brinta, warme melk 40g whey door me brinta heen in me kom. Ik doe het nooit in een shakebeker. Als je haast hebt kan dat wel een optie zijn..

Maar is prima te doen hoor, de whey geeft lekkere smaak aan de brinta. Als je wil cutten dan kun je de brinta met melk vervangen voor havermout en warm water en whey. Smaakt ook prima.
    Failure is your friend

Comment

Oke dankjewel voor je reactie!
      Is brinta pap niet goed voor het cutten?

Comment

Originally posted by Steffie6 View Post
        Oke dankjewel voor je reactie!
        Is brinta pap niet goed voor het cutten?
        Jawel het is juist goed, melk ook. maar in de cut moet je wat minder gebruiken dan dat je normaal gebruikt.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Jawel het is juist goed, melk ook. maar in de cut moet je wat minder gebruiken dan dat je normaal gebruikt.
          want???? zolang het maar in je schema past
          niet iedereen zijn onderhoud is hetzelfde

Comment

Oke, ik kan dus gewoon Brinta pap eten voor het cutten sochtends. Ik wissel het wel af met kipfile op mijn boterham. Verder neem ik nog 2 shakes op een dag.
            Als tussendoortje neem ik vaak 2 stuks fruit, maar hier zitten wel suikers in. Weet iemand een beter tussendoortje?
            Mijn doel is om wat af te vallen en alles wat strakker te krijgen.

Comment

Originally posted by Steffie6 View Post
              Oke, ik kan dus gewoon Brinta pap eten voor het cutten sochtends. Ik wissel het wel af met kipfile op mijn boterham. Verder neem ik nog 2 shakes op een dag.
              Als tussendoortje neem ik vaak 2 stuks fruit, maar hier zitten wel suikers in. Weet iemand een beter tussendoortje?
              Mijn doel is om wat af te vallen en alles wat strakker te krijgen.
              Kwark, nootjes. groene thee?
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

lol, ik hoop niet dat dat alles is wat jij op een dag eet

Comment

Nee natuurlijk is dat niet alles wat ik op een dag eet, dat zou wel heeel weinig zijn !

Comment

Kan het ook zijn dat je van pure whey aankomt ipv dat het goed is voor het afvallen?
                    Ik gebruik het zelf 2x op een dag. Is dit teveel kan het zijn dat ik hier "papperig" van wordt?

Comment

als je op onderhoud zat...en whey toevoegt, dan kun je over je onderhoud heen zitten nu en aankomen.
                      Dat komt dan niet door de whey... maar omdat je teveel eet

Gewoon iets anders er uit slopen dan. Van eiwitten wordt je echt niet snel dik. (haast onmogelijk)
                      Fear is the mind killer

Comment

Oke gelukkig dat dacht ik al.
                        Ik at teveel koolhydraten en te weinig eiwitten.
                        Nu ziet mijn eetschema er als volgt uit;
                        07.30uur Sochtends brinta pap met whey eiwit of 2 geroosterde boterhammen met kipfile
                        11uur; appel
                        12.30uur; 3 boterhammen met kipfile
                        16.00uur; appel of niks
                        17.30uur; eten wat moeder kookt
                        en savonds nog een ei wit shake.
                        Dit is toch niet teveel? Nou ben benieuwd hoe de shake bij mij gaat werken !

Comment

af en toe eet ik savonds ook nog wat nootjes of dergelijke

Comment

dit is veel te weinig man

om 17:30 je laatste maaltijd is wel erg schraal hoor

tenzij je om 19:00 naar bed gaat ofzo

beter neem je om 20:00 sowieso nog een bak kwark

Comment

Ja idd dat kan ik wel doen ja, heb een tijdje gedaan maar dat is echt zuuuur! haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X