Moet Groter worden maar buik word tegroot.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moet Groter worden maar buik word tegroot.

hey..
    ik heb tijdje gekuurd en enorm gegeten.. ben nu al aantal weken er klaar mee.. je zak dus wat af.. maar blijf bulken om op gewicht teblijven maar..
    me buik groeit tehard mee.

wat kan ik beste eten.. zo dat ik me massa wel aan blijf komen maar mebuik wat minder word..

gr tim

post je huidige voedingschema eens

Comment

clean bulken is dat ding

Comment

Voedingschema knul!

Gekuurt met winny tabs en tren E... Je vertelt echt weinig in je begin post..
        Heb je uberhoupt wel gekuurd MET een voedingschema of heb je maar luk raak zitten eten?
        En dan nog een longontsteking na je kuur, zit niet echt mee met jou hè?

Volgens mij beheers jij niet de know-how..
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Arrggh Tabs is aanslag op lever...

Comment

ik denk luk raak gegeten en is nu snel een voedingschema aan het maken

Comment

En wat wel kan helpen om je vet te veralgen is wat cardio doen na je kracht 20 a30 min.

Maar natuurlijk met een goed voedings schema kom je nergens.

Comment

om eerlijk tezijn heb ik geen voedingschema gevolgt.. ja die longontsteking was fuckt up.. maar gelukkig het begin ervan.. dus was er zo weer van af.. dus na de tijd erg veel gegeten om die verloren kilotjes weer terug tepakken..

Comment

Met erg veel eten krijg je al die droge spiermassa niet in een keer terug of zo hoor.

Maar wat heb je zoal gegeten dan?

Comment

Originally posted by timmytex View Post
                    om eerlijk tezijn heb ik geen voedingschema gevolgt.. ja die longontsteking was fuckt up.. maar gelukkig het begin ervan.. dus was er zo weer van af.. dus na de tijd erg veel gegeten om die verloren kilotjes weer terug tepakken..
                    je bent half half bezig geweest, wel kuren zonder voedinschema...

Hier besteed ik ook geen aandacht meer aan totdat je maar eens met een voedingschema komt.

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                      En wat wel kan helpen om je vet te veralgen is wat cardio doen na je kracht 20 a30 min.

Maar natuurlijk met een goed voedings schema kom je nergens.
                      Klopt iets niet...?

Met een goed voedingschema kom je nergens???

Comment

ik heb een jaar geleden gekuurd wintrol.. vorig jaar bouwvak..MET een voedingschema.. maar ik ben dit keer net zo hard gegroeit zonder voedingschema.. en nee niet gegroeit door vet..
                        ben zwaarder geworden en bf is gezakt..
                        maar heb ook wat gelezen buik kan dikker zijn door dat je organen mee groeien..
                        tis niet egt vet.. de buik..

maar ik zoek gewoon een goed voeding schema.. wat goed is voor massa maar vetloze massa zeg maar..

iedereen begint direct zonder schema nutteloos enz enz..

ik heb de voeding van vorige keer redelijk mee genomen dit keer..

maar ben gewoon benieuw wat jullie zo al eten enz.. om massa aan tekomen en toch iets droger.. (niet gaan cutten)

gr tim

Comment

Originally posted by timmytex View Post
                          ik heb een jaar geleden gekuurd wintrol.. vorig jaar bouwvak..MET een voedingschema.. maar ik ben dit keer net zo hard gegroeit zonder voedingschema.. en nee niet gegroeit door vet..
                          ben zwaarder geworden en bf is gezakt..
                          maar heb ook wat gelezen buik kan dikker zijn door dat je organen mee groeien..
                          tis niet egt vet.. de buik..

maar ik zoek gewoon een goed voeding schema.. wat goed is voor massa maar vetloze massa zeg maar..

iedereen begint direct zonder schema nutteloos enz enz..

ik heb de voeding van vorige keer redelijk mee genomen dit keer..

maar ben gewoon benieuw wat jullie zo al eten enz.. om massa aan tekomen en toch iets droger.. (niet gaan cutten)

gr tim
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

niet alleen dat kerel.. lees dan ook even verder

Comment

Dit is hetzelfde als op de gok een vloeistof in de tank van je auto doen op het pompstation; zonder te weten wat je tankt en hoeveel je tankt.

En dan toch de verwachting hebben om even ver te rijden als op een volle tank met de juiste vloeistof. Lachwekkend bijna....
                              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X