Voedings vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedings vraag

Beste,

Ik ben u al zeker 2 weken bezig met mijn verandering, ik heb eindelijk de stap gezet tot verandering.

Maar wilde even wat vragen!
    Ik ben op het moment 1.83 met 60.4kg (was 56kg)!

Ik eet,

7:30
    Bord brinta (met volle melk)
    200ml chocomelk vol
    40g kwark

10:00
    2x wit broodje met kaas en of vlees
    200ml chocomelk vol

13:00
    Dubbele brood bruin met pindakaas
    Wit broodje met kaas
    Chocomelk 200ml vol
    Banaan
    Pudding 200ml
    (500ml water)

15:00
    Appel
    Tussendoortje time out ect

18:00
    Middag eten wat de pot schaft!

20:00
    Nog wat restjes noodels ect

Ik ga vanaf vandaag ook naar de sportschool want wilde eerst 60kg wegen

En nu ook dus mijn vraag wat kan ik aan dit schema veranderen om het nog beter te maken?

Eiwitten

Comment

PS!

Ik weet dat er geen waardes bijstaan ect maar wilden toch eerst wat tips wat er verandert kan worden, en dan zal ik een volwaardig voedingschema te posten.

Wil Bulken natuurlijk tot 75kg+ ongeveer

Comment

tja... zit wel veel troep in je eetschema nu.

chocomel, witbrood, pudding, tussendoortje (de noedels zijn waarschijnlijk ook niet echt goed)

Brinta, havermout, pindakaas, kipfilet, kwark, eieren, vlees, vis, groente, 2 stuks fruit(max) etc is allemaal wel goed.

alles vol eten als je aan wilt komen. volle melk, kwark, joghurt, boter, ga zo maar door.
        Je kan prima een litertje of 2 melk per dag pakken als je moeite hebt met aankomen.

Maar als je zo door blijft eten... ga je alleen maar vet blijven aanzetten, en niet spiermassa.
        Nou was dat het eerste stuk niet erg omdat je extreem ondergewicht hebt... maar zou nu toch meer focus gaan verschuiven naar spiermassa kweken.
        Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
          tja... zit wel veel troep in je eetschema nu.

chocomel, witbrood, pudding, tussendoortje (de noedels zijn waarschijnlijk ook niet echt goed)

Brinta, havermout, pindakaas, kipfilet, kwark, eieren, vlees, vis, groente, 2 stuks fruit(max) etc is allemaal wel goed.

alles vol eten als je aan wilt komen. volle melk, kwark, joghurt, boter, ga zo maar door.
          Je kan prima een litertje of 2 melk per dag pakken als je moeite hebt met aankomen.

Maar als je zo door blijft eten... ga je alleen maar vet blijven aanzetten, en niet spiermassa.
          Nou was dat het eerste stuk niet erg omdat je extreem ondergewicht hebt... maar zou nu toch meer focus gaan verschuiven naar spiermassa kweken.
          Bedankt voor de reactie maar als ik mag vragen wat zijn dan goeie tussendoortjes?
          Daarbij ben ik helemaal geen kwark fan maar pudding ect heerlijk!
          is er dan veel verschil tussen?

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
            Bedankt voor de reactie maar als ik mag vragen wat zijn dan goeie tussendoortjes?
            Daarbij ben ik helemaal geen kwark fan maar pudding ect heerlijk!
            is er dan veel verschil tussen?
            je hoeft geen volle zuivel te nemen om aan te komen.
            onzin!!!
            het kan wel natuurlijk, maar je kunt de vetten beter halen uit noten enzo.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dat snap ik maar wil gewoon wat kleinere tips die ik kan gebruiken in de uitwerking van mijn schema.

Comment

Dat snap ik maar wil gewoon wat kleinere tips die ik kan gebruiken in de uitwerking van mijn schema.

Kleine tip?....maak een nieuw voedingschema zonder troep.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Kleine tip?....maak een nieuw voedingschema zonder troep.
                  Maar welke dingen vallen dan egt onder troep mag ik meerdere voorbeelden of een site?
                  En welke dingen zijn dan wel goed?

Comment

Wit brood vervangen voor bruin brood!

Comment

Maar welke dingen vallen dan egt onder troep mag ik meerdere voorbeelden of een site?
                      En welke dingen zijn dan wel goed?

Tussendoortjes. en gebruik volkoren brood inplaats van wit. en als beleg kipfilet of pindakaas. je eet veel suikers nu inplaats van eiwitten koolhydraten en vetten.
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Oké maar bijvoorbeeld bruine broodjes zijn ook niet goed?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X