Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
veel te weinig vet, je moet minimaal 100gr hebben. vervang wat carbs door gezonde vetten.
waarom zoveel whey voor het slapen, dit zijn snelle eiwitten, voor het slapen heb je langzaame nodig.
of train je rond 21:00uur??
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
veel te weinig vet, je moet minimaal 100gr hebben. vervang wat carbs door gezonde vetten.
waarom zoveel whey voor het slapen, dit zijn snelle eiwitten, voor het slapen heb je langzaame nodig.
of train je rond 21:00uur??
Begin te trainen rond 20u tot 21u30.
Inderdaad, ik mis duidelijk vetten. Als ik om 1O uur en om 14 uur 30g cashewnoten eet, is dat dan beter? En ik laat om 14 uur de whey shake en neem deze tegelijk met men eten om 18 uur?
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment