[B]ga ik goed vooruit?[/B]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [B]ga ik goed vooruit?[/B]

Beste mensen,

ik ben nu 7 weken drie per week aan het sporten. ik ben 1.93 en ben sinds ik ben begonnen van 69 naar 71 kilo's gegaan. is dit een beetje redelijk? 2 kilo erbij in 7 weken. of kan dat veel en veel meer? verder heb ik berekend dat mijn behoefte qua kalorien uitkomt op ong 2500-2600 kcal. en omdat ik wil aankomen zorg ik ervoor in mijn voedingschema dat ik 3000kcal eet. nu is het zo dat ik sinds kort ook ben begonnen om aan het eind van mijn training cardio te doen. ik bedoel hiermee dat ik aan het eind van de training nog 20 minuten hardloop. dit op redelijk tempo. moet ik nu dan ook extra gaan eten hiervoor? want het is wel zo dat ik door dit hardlopen wel weer meer kalorien verbruik.
    wat is wijsheid?

je dan zul je dus meer moeten eten, verder is 2 kilo in 7 weken vrij veel.
    nog sneller zou je ongewenst veel vet gaan aanzetten en dat wil je ook niet.

ik zou van je cadio na KT HIIT maken dit zorgt ervoor dat je vetpercentage veel minder stijgt bij een hogere kcals inname.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      je dan zul je dus meer moeten eten, verder is 2 kilo in 7 weken vrij veel.
      nog sneller zou je ongewenst veel vet gaan aanzetten en dat wil je ook niet.

ik zou van je cadio na KT HIIT maken dit zorgt ervoor dat je vetpercentage veel minder stijgt bij een hogere kcals inname.
      wat is KT HIIT? waar kan ik hier info over vinden?

Comment

Originally posted by leonrobbers View Post
        wat is KT HIIT? waar kan ik hier info over vinden?
        KT = Kracht Training

Hiit = High-intensity interval training ( Klik hier voor meer info )
        In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

2 kilo is 7 weken? Waar bestaat die 2 kilo uit? Droge spiermassa, vet,vocht of had je gewoon dikkere kleding aan tijdens het wegen? Als het droge spiermassa is zit je goed op weg. En bij het cardio verbrand je kcals.. dus je moet ook weer extra eten om die verbrande kcals te compenseren. Ik zou gewoon door bulken en als je merkt dat je vetmassa begint op te lopen.. dan die cardio erin. Als je die cardio doet voor je conditie of omdat je het gewoon fijn vind.. is het natuurlijk prima maar eet dan wel wat extra.
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
            2 kilo is 7 weken? Waar bestaat die 2 kilo uit? Droge spiermassa, vet,vocht of had je gewoon dikkere kleding aan tijdens het wegen? Als het droge spiermassa is zit je goed op weg. En bij het cardio verbrand je kcals.. dus je moet ook weer extra eten om die verbrande kcals te compenseren. Ik zou gewoon door bulken en als je merkt dat je vetmassa begint op te lopen.. dan die cardio erin. Als je die cardio doet voor je conditie of omdat je het gewoon fijn vind.. is het natuurlijk prima maar eet dan wel wat extra.
            hmm dat is wel moeilijk te zeggen. ik ben vooruit gegaan qua kracht. dus er moet ook wel wat spiermassa bij zijn gekomen.
            ik weeg altijd maandag zelfde tijd

Comment

thanks voor de tips

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X