voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema

Hallo,

Naar uren lezen en berekenen.. heb ik dan uiteindelijk mijn cut voedingsschema opgesteld, als jullie tips hebben dan hoor ik het heel erg graag! DOEL: afvallen, heb namelijk paar kilo's overgewicht ik zou dat graag kwijt willen kortom ook een lekker buikje.. Ik heb 1 vraag ik weet nog niet zo goed wat voor beleg ik op mijn brood kan doen (4sneetjes volkoren brood maar)... en in de middag kan ik kiezen uit zuivelruist, tonijn op water uit blik, salade met groenten..

06.30-07.00: whey 30gram(op maandag, dinsdag en donderdag)
    07.00-07.30: brinta 50gram, 250ml melk
    10.40-11.05: 2 sneetjes volkoren brood met als beleg.... ????
    12.45-13.00: 2 sneetjes volkoren brood met als beleg ....??? , 1 stuk fruit (appel)
    15.00-15.30: ??????????? (eieren lukt me niet de tonijn heb ik vervangen door tonijnsalade te smeren op het brood???)
    18.30: wat de pot schaft vooral veel groenten.. vis
    20.30-21.00: whey shake 30gram (na het trainen, maandig dinsdag en donderdag???? zie trainingsschema)
    21-30-22.00: kwark(mager) 250gram (voordat ik na bed ga, elke dag..)

mijn trainingsschema kort samen gevat
    maandag: avond training (kempo = een vechtsport)
    dinsdag: fitness en in de avond 35-50min joggen
    woensdag: ochtend 20-35minuten joggen avond weer met iemand 35-50min joggen dus dat is goed te doen
    donderdag: fitness en kempo
    vrijdag: ochtend 20-35minuten joggen en avond 35-50min joggen
    zaterdag: ochtend 20-35minuten joggen en avond ook 35-50min in de middag nog voetballen...
    zondag: ochtend klein half uurtje zaalvoetbal en dan in de middag weer voetbal op het veld vervolgens sluit ik de dag af door 's avonds nog 30min te gaan joggen..

ik zit op school dus ik kom wel aan m'n rust ik slaap ook relatief vroeg vergeleken met klasgenoten ik lig meestal nadat ik m'n kwark op heb al in bed 8-10uur slaap op werkdagen..

waarom 2 topikzz?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      waarom 2 topikzz?
      Ik ben nieuw er is blijkbaar iets fouts gegaan dit probeerde ik te posten bij m'n andere topic maar toen heb ik blijkbaar iets verkeerds gedaan... mijn excusses

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X