Slecht weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slecht weekend

Hallo iedereen,

Ik heb afgelopen weekend een concert weekend gehad waar ik volledig misliep op mijn dagelijkse eet schema. Ik heb ook door omstandigheden mijn laatste training voor het weekend over moeten slaan en heb dit weekend weinig gegeten. 't geen wat ik dan wel at waren vaak witte bolletjes ham (ja wel met ham of pindakaas). Ik heb ook veel bier gedronken en liep het eten van veel eiwitten voor de slaap ook mis evenals bij het opstaan.

Wat voor effect heeft dit? Is dit heel erg?
    Last edited by Mushrambo; 15-05-2011, 19:45.
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Iedereen neemt wel eens een junkdag, dat is helemaal niet erg. Doe het niet te vaak en dan komt het goed Het drinken van veel alcohol kan wel invloed hebben op je training de komende week, zorg dat je vochtbalans weer op peil komt.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

moet af en toe eens kunnen

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
        Wat voor effect heeft dit? Is dit heel erg?
        ja, het is nu helemaal afgelopen met je!
        ga maar dammen ofzo,want qua training zal het nooit meer iets worden!

Gast, als jij je niet eens een weekend weet in te houden (Ellie junkdag = geen junkweekend)
        betekend het ook allemaal niet zoveel voor je.
        dat is helemaal niet erg,maar dan moet je ook niet zeuren als je een keer een weekend los gaat!
        als je het serieus wil aanpakken ,dan had je dit niet gedaan.

oftewel,maak je niet druk en ga gewoon lekker verder sporten.
        Last edited by Mvos; 15-05-2011, 20:03.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Ellie View Post
          Iedereen neemt wel eens een junkdag, dat is helemaal niet erg. Doe het niet te vaak en dan komt het goed Het drinken van veel alcohol kan wel invloed hebben op je training de komende week, zorg dat je vochtbalans weer op peil komt.
          Stelt me gerust Wat is de precieze definitie van een junkdag? Een dag of meerdere dagen niet volgens je schema eten of af en toe een koekje tussendoor?

En vochtbalans op peil laten komen houdt in veel water en groene thee drinken?

Comment

Zeg maar gedag tegen AL JE GAINS.

Squat 5 x 147.5
            Bench 5 x 122.5
            Deadlift 5 x 180

Comment

Wat ik als een junkdag zie is een dag waarbij ik minder op mijn schema let, iets ongezonder eet voor mijn avondeten, of wat alcohol drink (2 consumpties). Junkdag is inderdaad iets anders dan een weekend junken, maar ik denk nog steeds dat de schade wel meevalt. Men gaat toch ook wel eens een weekje op vakantie? Dan traint men vaak ook niet en er komt ook wel eens een barbequetje aan te pas. Ga je niet dood aan, een mens moet soms ook even uit de band springen om daarna weer serieus aan de slag te gaan.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Tijdens een junkdag kan je ook gewoon aan je macro's komen he

chocoladecake maken met noten en whey, hamburgers en dat soort dingen

op bodybuilding.com kunnen ze er wat van.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                  Wat ik als een junkdag zie is een dag waarbij ik minder op mijn schema let, iets ongezonder eet voor mijn avondeten, of wat alcohol drink (2 consumpties). Junkdag is inderdaad iets anders dan een weekend junken, maar ik denk nog steeds dat de schade wel meevalt. Men gaat toch ook wel eens een weekje op vakantie? Dan traint men vaak ook niet en er komt ook wel eens een barbequetje aan te pas. Ga je niet dood aan, een mens moet soms ook even uit de band springen om daarna weer serieus aan de slag te gaan.
                  Natuurlijk, het is ook niet zo dat ik me nu met mn handen in het haar zit, maar ik wilde weten wat hoeveel schade het ongeveer zou brengen.

Ah oke , ja ik heb wel eens gelezen dat sommigen gewoo neen hele taart naar binnen werken...

Comment

Junkdag is een dag dat je lokoniek en niet obsessief aan het eten en rekenen bent, heb je honger? Neem je het, ik eet altijd 3 junk maaltijden zodat ik me 2 weken geen junk nodig heb.

Junkdag kan handig zijn om alles weer wakker te schuden, zeker als je op loe carb zit zodat je van je junkdag ook een carbload/refeed dag kan maken.
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
                      Natuurlijk, het is ook niet zo dat ik me nu met mn handen in het haar zit, maar ik wilde weten wat hoeveel schade het ongeveer zou brengen.

Ah oke , ja ik heb wel eens gelezen dat sommigen gewoo neen hele taart naar binnen werken...
                      vandaag is mijn junkdag en die taart is er niks bij.

- 2 porties patat
                      - 1/2 pizza
                      - 1 big mac menu
                      - 1 mc chicken
                      - broodje bal
                      - pasta 200gr
                      - noodles 2 porties
                      - 500gr optimel kwark met smaak (appel/kaneel)

Lekuur.... Zo ju weer 2 weken wachten tot de volgende

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                        ja, het is nu helemaal afgelopen met je!
                        ga maar dammen ofzo,want qua training zal het nooit meer iets worden!

Gast, als jij je niet eens een weekend weet in te houden (Ellie junkdag = geen junkweekend)
                        betekend het ook allemaal niet zoveel voor je.
                        dat is helemaal niet erg,maar dan moet je ook niet zeuren als je een keer een weekend los gaat!
                        als je het serieus wil aanpakken ,dan had je dit niet gedaan.

oftewel,maak je niet druk en ga gewoon lekker verder sporten.
                        Precies zo, ben je pro of heb je podium ambities etc. dan wist je wel beter. Doe je het lekker voor jezelf (zoals ik ook) dan moet dit toch gewoon kunnen.. Blijf lekker leven en heb plezier in wat je doet en ga dan niet drammen achteraf.
                        19j - 1.96m - 105kg
                        Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by sandk View Post
                          Precies zo, ben je pro of heb je podium ambities etc. dan wist je wel beter. Doe je het lekker voor jezelf (zoals ik ook) dan moet dit toch gewoon kunnen.. Blijf lekker leven en heb plezier in wat je doet en ga dan niet drammen achteraf.
                          Zelfs een pro gaat wel eens buiten het boekje

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                            vandaag is mijn junkdag en die taart is er niks bij.

- 2 porties patat
                            - 1/2 pizza
                            - 1 big mac menu
                            - 1 mc chicken
                            - broodje bal
                            - pasta 200gr
                            - noodles 2 porties
                            - 500gr optimel kwark met smaak (appel/kaneel)

Lekuur.... Zo ju weer 2 weken wachten tot de volgende
                            Lost all i got

Comment

probeer 2 weken niet in aanraking te komen met junk. ik weet wat voor gevoel je hebt. drink veel water. eet goed, en het komt weer goed.
                              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X