Beste bodynet mensen ,
Ik ben vandaag de hele avond bezig geweest met een geschikte voedingsschema te maken en nu ben ik erachter gekomen dat het niet mee valt dat eventjes in mekaar te flansen.
nu heb ik wel een beginnetje gemaakt maar zal eerst eens uitleggen wat mijn doel is en mijn stats.
Nou mijn doel is om mezelf dus droog te trainen , sinds ik niet meer bij defensie zit en een tijdje een periode heb gehad van bankhangen en onder andere veel gamen ben ik dus wat aangekomen en vooral op mijn buik.
Nu ben ik weer flink aan het knallen in de sportschool en wou een voedingsschema maken om mezelf weer droog te krijgen en wat spiermassa te winnen natuurlijk.
Mijn stats zijn momenteel 20 jaar en 1,82M en mijn gewicht is 79,3kg en vet% licht rond de 18% heb ik me laten vertellen.
nu ziet mijn schema er als volgt uit, heb even een snelle berekening gedaan erbij maar nog niet helemaal nauwkeurig omdat ik wel wat opmerkingen erover verwacht en ik ervoor open sta die te ontvangen.
Maaltijd 1 - 07.30:
- 100% Whey Gold Standard
- 100 g Brinta
- 400 ml halfvolle melk
- 2 Omega visolie capsule
Maaltijd 2 - 10:00:
- 4 bruine boterhammen volkoren.
- 2 gekookte ei.
- 50 g kipfilet
- 1 appel.
Maaltijd 3 - 13:00:
- Witte rijst met kip
Maaltijd 4 - 15:00:
- 1 kiwi.
- 3 bruine boterhammen volkoren.
- 1 gekookte eiwit.
- 50 g kipfilet
Maaltijd 5 - 17:30: (pre work-out)
- Creatine Size One
- Hell N.O Stacker 2 pre workout
- 1 Banaan.
- 1 Kiwi.
Maaltijd 6 - 21:00:
- Warme maaltijd , groente en aardappel .
Maaltijd 7 - Voor het slapen:
- Magere kwark 500 g
De berekening kwam uit op +/- :
kcal: 2397
vet: 37,5
Eiwit: 119
Khd: 367,5
de berekening is zonder de whey eiwitten , en mijn kracht trainings dagen zijn maandag,woensdag,vrijdag en dinsdag en donderdag doe ik hardlopen.
ik werk van 08:00 tot 17:30 en ga naar de sportschool rond 18:30 vandaar dat ik me warme maaltijd na de training doe rond 21:00.
M.v.g.
Don
Ik ben vandaag de hele avond bezig geweest met een geschikte voedingsschema te maken en nu ben ik erachter gekomen dat het niet mee valt dat eventjes in mekaar te flansen.
nu heb ik wel een beginnetje gemaakt maar zal eerst eens uitleggen wat mijn doel is en mijn stats.
Nou mijn doel is om mezelf dus droog te trainen , sinds ik niet meer bij defensie zit en een tijdje een periode heb gehad van bankhangen en onder andere veel gamen ben ik dus wat aangekomen en vooral op mijn buik.
Nu ben ik weer flink aan het knallen in de sportschool en wou een voedingsschema maken om mezelf weer droog te krijgen en wat spiermassa te winnen natuurlijk.
Mijn stats zijn momenteel 20 jaar en 1,82M en mijn gewicht is 79,3kg en vet% licht rond de 18% heb ik me laten vertellen.
nu ziet mijn schema er als volgt uit, heb even een snelle berekening gedaan erbij maar nog niet helemaal nauwkeurig omdat ik wel wat opmerkingen erover verwacht en ik ervoor open sta die te ontvangen.
Maaltijd 1 - 07.30:
- 100 g Brinta
- 400 ml halfvolle melk
- 2 Omega visolie capsule
Maaltijd 2 - 10:00:
- 4 bruine boterhammen volkoren.
- 2 gekookte ei.
- 50 g kipfilet
- 1 appel.
Maaltijd 3 - 13:00:
- Witte rijst met kip
Maaltijd 4 - 15:00:
- 1 kiwi.
- 3 bruine boterhammen volkoren.
- 1 gekookte eiwit.
- 50 g kipfilet
Maaltijd 5 - 17:30: (pre work-out)
- Creatine Size One
- Hell N.O Stacker 2 pre workout
- 1 Banaan.
- 1 Kiwi.
Maaltijd 6 - 21:00:
- Warme maaltijd , groente en aardappel .
Maaltijd 7 - Voor het slapen:
- Magere kwark 500 g
De berekening kwam uit op +/- :
kcal: 2397
vet: 37,5
Eiwit: 119
Khd: 367,5
de berekening is zonder de whey eiwitten , en mijn kracht trainings dagen zijn maandag,woensdag,vrijdag en dinsdag en donderdag doe ik hardlopen.
ik werk van 08:00 tot 17:30 en ga naar de sportschool rond 18:30 vandaar dat ik me warme maaltijd na de training doe rond 21:00.
M.v.g.
Don
Comment