Brinta met banaan smaak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta met banaan smaak

Ik kreeg normaal brinta niet door me keel heen, dus kwam ik met het idee om het 's ochtends in de shaker te gooien met een banaan erdoorheen.
    Nu kwam me ma vandaag aanzetten met pakken brinta met banaan smaak, dit was ook niet echt heerlijk, maar opzich is het gewoon te doen.

Nu is mijn vraag is dit uit pak ook goed? of kan ik bneter normale brinta halen en dan zelf banaan erdoorheen gooien?

dat laatste.. in die brinta met banaan smaak zitten onnodige suikers die je lichaam niet goed doen.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

idd, gewone brinta nemen en er een banaan doorheen mixen.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

oke tnx!

Comment

wat een vooruitstrevend en origineel idee van jou zeg

(grapje hoor )

Comment

Volgens mij moet je er ook gewoon aan wennen. Hoor van vele mensen dat zij het niet lekker vonden maar na een aantal maal gaat het makkelijker. Mijn ouders gaven mij dit al toen ik jong was, dus gelukkig ben ik ermee opgegroeid en vind ik het heerlijk

Comment

het is wel lekker maar omdat je '' mind '' er vies over denkt is het niet lekker.
              probeer maar is te denken het is super lekker dan word het ook meestal lekker
              Lost all i got

Comment

haha nee krijg het gewoon niet weg hoevaak ik t ook probeer

Comment

zeg nou eens ik krijg het wel weg hoevaak ik het ook probeer ...
                  het helpt echt man met anderen dingen ook .het je mind die je fokt
                  Lost all i got

Comment

nee smaakpupillen die me fokken, he hersens werken nog wel aardig

Comment

gewoon wennen,

als je mij 2 jaar geleden had verteld dat ik nu mijn boterhammen met hagelslag en heel veel boter ging vervangen door havermout met water had ik je kokhalzend uitgelagen nu vindt ik het hartstike lekker met een banaan erin
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ja daar zeg je het dus al, "met een banaan erin" met een banaan erin vind ik t oook lekker maar zonder die banaan krijg ik het niet weg

Comment

Originally posted by rotterdam010 View Post
                          ja daar zeg je het dus al, "met een banaan erin" met een banaan erin vind ik t oook lekker maar zonder die banaan krijg ik het niet weg
                          nou dat lijkt me duidelijk, gooi er een banaan in!!!!!!!!
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

dat van je ma is brinta wakeup met inderdaad al aangegeven veel suikers

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                              gewoon wennen,

als je mij 2 jaar geleden had verteld dat ik nu mijn boterhammen met hagelslag en heel veel boter ging vervangen door havermout met water had ik je kokhalzend uitgelagen nu vindt ik het hartstike lekker met een banaan erin
                              precies!
                              Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X